• چهار شنبه 6 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 19 ذی الحجه 1445
  • 2024 Jun 26
یکشنبه 14 اسفند 1401
کد مطلب : 187149
+
-

نکته بازی/ الهامی و مطهری و تارتار هم باشند؟

آیا کسی هست که مجتبی محرمی را دوست نداشته باشد؟ واقعا بعید می‌دانیم. محرمی از نمادهای تعصب و وفاداری در فوتبال ایران به‌شمار می‌رود که لقب «ستاره سوخته» کاملا برازنده اوست. به همین دلیل هم حرف‌های محرمی همیشه جذاب است و شنوندگان خودش را دارد. با این حال ستاره سال‌های دور پرسپولیس در بخشی از آخرین اظهاراتش پیشنهادی برای نیمکت تیم ملی داده که حتی کلمه «عجیب» هم به خوبی آن را توصیف نمی‌کند. آقا مجتبی توصیه کرده علی دایی، یحیی گل‌محمدی و امیر قلعه‌نویی به‌طور همزمان هدایت تیم کشورمان را برعهده بگیرند. البته که پیشنهاد خوبی است اما به‌نظر ما ساکت الهامی، حمید مطهری و مهدی تارتار هم می‌توانند به این گروه اضافه شوند. بالاخره روی نیمکت، صندلی زیاد است. نهایتا از تعداد بازیکنان ذخیره کم می‌کنیم!

باور کنید خوب کمک کردند
انتشار نخستین رقم دریافتی باشگاه استقلال از محل کمک هوادارانش، باعث شگفتی شده است. تقریبا یک هفته پس از آنکه آبی‌ها شماره‌حساب اعلام کردند، خبر رسید که چیزی حدود 300میلیون تومان پول جمع شده است. این پروژه برای کمک به پرداخت طلب چند 10میلیارد تومانی استراماچونی راه‌اندازی شد و بعید به‌نظر می‌رسد مبلغ جمع‌شده حتی کفاف هزینه کارت به کارت بابت پرداخت طلب این مربی ایتالیایی را بدهد! با این حال منصفانه باید گفت همین پول هم خوب است و فراتر از انتظارات بوده. اینکه شما توقع داشته باشی مردم در این شرایط اقتصادی ته کارت‌شان را جارو کنند و به‌حساب باشگاه بریزند تا تاوان سوءمدیریت مدیران قبلی را بدهند، بیش از حد خوش‌بینانه است. همین 300میلیون را بردارید و کلاه‌تان را هم بالا بیندازید!

خب 8تا نخوردیم دیگر!
حسن روشن زبان تندی دارد و اظهاراتش معمولا خبرساز می‌شود. طبیعتا با خیلی از حرف‌های این پیشکسوت استقلال موافق نیستیم اما گاهی هم نکات جالبی از زبان او مطرح می‌شود. به‌عنوان مثال روشن در مصاحبه آخرش به انتقاد از رئیس فدراسیون فوتبال پرداخته و گفته: «قبل از جام‌جهانی مهدی تاج در توجیه اینکه چرا کی‌روش را به تیم ملی برگردانده، گفت می‌ترسیم تیم ملی از آمریکا و انگلیس 8گل بخورد.» شاید الان خیلی‌ها فکر کنند تاج اشتباه کرده و به مقصودش نرسیده، اما به‌نظر ما اینها سیاه‌نمایی است. شما اگر دقت کنید می‌بینید که ما از انگلیس و آمریکا در مجموع 7گل خوردیم و خدا را شکر تعداد گل‌های دریافتی‌مان به عدد 8نرسید. به همین مناسبت جا دارد یک نشان لیاقت به تاج اهدا شود!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید