• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 17 فروردین 1401
کد مطلب : 157295
+
-

نکته بازی/ حمید مطهری؛ هم‌اکنون در گوگل

بخشی از فشارهایی که این اواخر متوجه پرسپولیس شده، به‌خاطر جملات عجیب و غریبی است که حمید مطهری در نشست‌های خبری و سایر مصاحبه‌های پرشمارش به زبان می‌آورد. دستیار یحیی گل‌محمدی علاقه ویژه‌ای به بیان جملات قصار و انگیزشی دارد؛ آنچه اگر در مقیاس محدود و به‌طور جسته و گریخته اتفاق می‌افتاد خیلی هم خوب بود اما مطهری به‌اصطلاح امروزی شورش را درآورده است. او مدام جملات پرزرق و برق می‌گوید و سوژه دست رقبا می‌دهد. مثلا در نشست خبری قبل از بازی با هوادار گفت: «سعی می‌کنیم از آجرهایی که به سمت‌مان پرت می‌شود کاخ قهرمانی بسازیم.» خب طبیعی بود که بعد از بازی کلی با این جمله شوخی شود. احتمالا مطهری هم‌اکنون در گوگل در جست‌وجوی جملات قصار پیرامون حکمت‌های قهرمان نشدن است!

شما مار زخمی هستی؟
خیلی چیزها در مسابقه پرسپولیس و هوادار می‌توانست تغییر کند، اگر مهدی عبدی در دقایق آغازین بازی آن فرصت طلایی گلزنی را مقابل دروازه خالی از دست نمی‌داد. عبدی فرار و سانتر خارق‌العاده مهدی ترابی را به فنا داد تا شاید کل سرنوشت فصل عوض شود. او البته استعداد خوبی دارد، اما مدت‌هاست که فوتبالش پیشرفت نکرده و درجا می‌زند. حتما بابت بخشی از این قصور کادر فنی باید پاسخگو باشد و توضیح بدهد که چرا نمی‌تواند از سرمایه‌های انسانی‌اش استفاده کند. با این حال خود عبدی هم مقصر است؛ بازیکنی که صددرصد تمرکزش روی فوتبال نیست، مدام در فضای مجازی به‌سر می‌برد و به‌خودش لقب‌هایی مثل مار زخمی و... می‌دهد. برادر عزیز؛ دیگران باید از شما تمجید کنند، نه اینکه خودت به‌خودت لقب بدهی.

درخششی که گم شد
توقف پرسپولیس برابر هوادار آنقدر برای طرفداران این تیم سنگین و غیرقابل هضم بود که عمده مباحث بعد از مسابقه معطوف شد به عملکرد کادرفنی و سایر مسائل کلان از این دست. چیزی که این وسط گم شد اما نمایش خوب احمد گوهری بود. گلری که در تعطیلات نیم‌فصل از نفت آبادان جذب شد، در ابتدا نمایش متزلزلی برابر مس رفسنجان داشت و خیلی‌ها از جذب او ایراد گرفتند. با این حال در ادامه با مشکلاتی که برای حامد لک به‌وجود آمد، گوهری فرصت یافت به دروازه‌بان اول پرسپولیس تبدیل شود. او در داربی عملکرد بدی نداشت، اما مقابل هوادار واقعا درخشید. گوهری چندین موقعیت خوب را از تیم حریف گرفت و چه بسا اگر او درون دروازه نبود، تراژدی سرخ‌ها کامل می‌شد. این دروازه‌بان عملکردی قابل ستایش داشت.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید