• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
شنبه 12 خرداد 1397
کد مطلب : 18702
+
-

«تگزاس» و «فیلشاه» پیشتازند


فیلم‌های سینمایی «تگزاس»، «خجالت نکش» و «عصبانی نیستم» همچنان به فروش خوب خود ادامه می‌دهند. فیلم سینمایی تگزاس تاکنون به فروشی معادل ۸میلیاردو ۳۸۰ میلیون تومان، فیلشاه به فروشی حدود ۷میلیاردو ۳۱۰ میلیون تومان، عصبانی نیستم به فروشی معادل ۲ میلیاردو ۴۵۰ میلیون تومان، چهارراه استانبول و خجالت نکش نیز هر کدام به فروشی معادل ۲ میلیارد تومان دست یافته‌اند. فیلم سینمایی «ناخواسته» نیز که به تازگی اکران شده به فروشی حدود ۲۶میلیون تومان دست یافته است.

به گزارش همشهری، از لحاظ فروش هفتگی نیز فیلم تگزاس با فروش هفتگی یک میلیارد و ۱۹۰ میلیون تومان تنها فیلم میلیاردی هفته بود و برای پنجمین هفته متوالی در صدر جدول فروش قرار گرفت. تگزاس با در اختیار داشتن ۱۳۸ سالن سینما، بیشترین تعداد سالن در میان فیلم‌های در حال اکران را دارد.

فیلم خجالت نکش توانست طی چند هفته اخیر با افزایش جذب مخاطب و رسیدن به فروش هفتگی ۵۰۷ میلیون تومان، خود را به رتبه دوم جدول فروش هفتگی برساند.

فیلم چهارراه استانبول با حفظ فروش هفته گذشته خود توانست با فروش هفتگی ۴۲۱ میلیون تومان با یک پله صعود در رتبه سوم جدول فروش هفتگی قرار بگیرد. عصبانی نیستم که با فروش ۸۰۰میلیونی در هفته نخست اکرانش یکی از امیدهای کسب رکورد فروش در بین فیلم‌های غیرکمدی بود، در 2هفته اخیر با فروش ۳۴۱ میلیون تومان در جایگاه چهارم جدول فروش هفتگی قرار گرفت. همچنان تعداد سالن‌های فیلم‌های اکران دوم بهار ازجمله عصبانی نیستم، چهارراه استانبول، خوک، جشن دلتنگی و آن سوی ابرها از فیلم‌هایی مانند لاتاری و فیلشاه که 11هفته از اکرانشان می‌گذرد، کمتر است.

این خبر را به اشتراک بگذارید