• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 8 اسفند 1401
کد مطلب : 186608
+
-

نکته بازی/ نه اینکه بد باشد، اما...

خبر آمده که پرسپولیس با یک برند تولیدکننده آب‌معدنی به توافق رسیده که این شرکت از لوگوی سرخپوشان روی محصولاتش استفاده کند و پولی هم به باشگاه بدهد. در این سال‌ها از این دست اتفاقات در اطراف پرسپولیس و استقلال بسیار زیاد افتاده؛ از پفک آبی تا نوشابه انرژی‌زا و سیم‌کارت قرمز و... نگاه‌مان به این مسائل تحقیرآمیز نیست. به هر حال راه درآمدزایی برای باشگاه‌ها بسته است و آنها از هر طریقی بتوانند سعی می‌کنند پول در بیاورند. با این حال ‌شأن بزرگ‌ترین تیم‌های ایران این نیست که نام و نشان خود را صرف چنین مسائلی کنند. در یک ساختار درست، اسم آنها باید جاهای به‌مراتب بالاتری خرج شود. فقط در یک قلم اگر آنها حق پخش تلویزیونی می‌گرفتند، شاید هرگز محتاج بستنی و آب‌معدنی نمی‌شدند.

اذیت نشوید یک وقت!
طرح نام گزینه‌های داخلی برای هدایت تیم ملی، با واکنش منفی و گسترده افکار عمومی همراه شد. شدت انتقادات آنقدر زیاد بود که برخی از اعضای حاضر در فهرست اعلام انصراف کردند. این فضا باعث شده فدراسیون به شکل جدی‌تری به استخدام مربی خارجی فکر کند. در همین راستا خبر آمده مهدی تاج در تلاش است با معاون اول رئیس دولت ملاقات کند تا شرایط را برای جذب مربی خارجی بسنجد. لابد استاد دنبال چراغ سبز دولت برای گرفتن پول می‌گردد. چیزی که این وسط ما نمی‌فهمیم، این است که چرا دولت از جیب ملت باید پول جذب مربی خارجی را بدهد؟ پس خودتان با این همه ادعا چه‌کاره‌اید؟ چرا درآمدزایی نمی‌کنید؟ از دولت پول می‌گیرید که آخرش یکی مثل ویلموتس را بیاورید؟ خسته نشوید یک وقت!

اصلا چشم بر ندار
در ادامه انصراف سریالی نامزدهای ایرانی سرمربیگری تیم ملی، حمید مطهری هم اعلام کرد حاضر نیست هدایت تیم ملی را قبول کند.  باید تأسف خورد برای تیم ملی مملکت؛ تیمی که زمانی میروسلاو بلاژوویچ با برنز جام‌جهانی روی نیمکتش می‌نشست، اما حالا ساکت الهامی و حمید مطهری از کاندیداتوری برای هدایت آن انصراف می‌دهند! البته که اصل رفتار رفقا قابل احترام است، اما هزار سال دیگر هم کسانی در سطح فعلی آقایان نباید گزینه تیم ملی می‌شدند. مطهری در اظهارات مربوط به انصرافش از هدایت تیم ملی گفته: «تمام تمرکز من روی نساجی است.» بله خب؛ مثل 6بازی قبلی که کلا 2امتیاز گرفتید. اگر از ما می‌شنوید اصلا چشم از نساجی بر ندارید. ما راضی نیستیم یک درصد تمرکزتان به هم بخورد!



 

این خبر را به اشتراک بگذارید