• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 27 بهمن 1401
کد مطلب : 185740
+
-

نکته بازی/ فوری جوگیر نشوید

در یکی از مسابقات هفته بیستم مس کرمان 2بر یک از سد نساجی گذشت تا تیره‌روزی‌های تیم مازندرانی ادامه بیابد. نساجی از 6بازی اخیرش تنها 2امتیاز گرفته است. حمید مطهری، سرمربی نساجی در پایان بازی با اشاره به اینکه «چون سالم کار می‌کنم مرا می‌زنند»، از سمتش استعفا داد، هرچند مدیران باشگاه به سرعت با آن مخالفت کردند. نکته اینجاست که چندی پیش، زمانی که نساجی حال و روز بهتری داشت مدیران این باشگاه به سرعت قرارداد مطهری را تمدید کردند، آن هم درحالی‌که هنوز زمان زیادی تا پایان فصل باقی مانده بود. حالا اما شاید نظر آنها عوض شده باشد. به‌طور کلی از این دست جوگیری‌ها زیاد در فوتبال ایران داریم. حمایت از مربی خوب است، اما مراقب باشید هول نشوید و شتاب‌زده تصمیم نگیرید.

تیر خلاص بود
به‌طور کلی فرشاد فرجی از آن دست بازیکنان پرسپولیس است که یحیی گل‌محمدی به‌خاطر اعتماد بیش از حد به آنها مورد انتقاد قرار می‌گیرد. یحیی در پدیده مشهد با فرجی و نعمتی کار کرده و هر دو بازیکن را دوست دارد. هر وقت هم که اینها با نظر گل‌محمدی در ترکیب پرسپولیس قرار می‌گیرند، سیل انتقادات در فضای مجازی شکل می‌گیرد. این بار اما نوبت فرجی بود که تیر خلاص را به یحیی بزند. وقتی کار پرسپولیس برابر هوادار گره خورده بود، کمتر کسی تصور می‌کرد گل‌محمدی یک مدافع به میدان بیاورد. او اما فرجی را به زمین فرستاد تا همینطوری هم تحت فشار باشد. فرجی هم کار را تمام کرد و با اشتباه بزرگش در صحنه تنها گل بازی، همان یک امتیاز را هم از دست سرخ‌ها پراند.

بردی که به نکونام نساخت
به‌نظر می‌رسد پیروزی دشوار فولاد برابر پرسپولیس، هیچ رقمه به بدن جواد نکونام نساخته است! در آن بازی که بسیار هم پرحاشیه دنبال شد، نکونام از داور کارت قرمز گرفت و مسابقه بعدی تیمش را از دست داد. پس از آن هم سریال شکست‌های فولاد شروع شد و این تیم در 3بازی پیاپی برابر تراکتور، سپاهان و مس رفسنجان شکست خورد. فولاد برابر سپاهان فوتبال خوبی بازی کرد و ناعادلانه باخت، اما مقابل مس رفسنجان عملا حرفی برای گفتن نداشت و حتی باید خوشحال باشد که بیشتر از 2گل نخورد. خب البته قرعه تیم اهوازی هم در این هفته‌ها سخت بوده، اما به‌نظر می‌رسد هم فولاد و هم پرسپولیس بیش از حد برای آن بازی انرژی و تمرکز گذاشتند و هر دو تیم در هفته‌های بعد ضرر کردند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید