• پنج شنبه 25 مرداد 1403
  • الْخَمِيس 9 صفر 1446
  • 2024 Aug 15
دو شنبه 24 بهمن 1401
کد مطلب : 185474
+
-

یک اقدام بهنگام

دریچه
یک اقدام بهنگام

ناصر امانی؛  عضو شورای شهر تهران

پس از توییت و تذکر جدی بنده به شهرداری تهران درخصوص ایرادات برف‌روبی پنجشنبه گذشته مناطق شمالی شهر، امروز و امشب(یکشنبه) تا‌زمانی‌ که بنده از مرکز شهر و چند بزرگراه بازدید داشتم و عبور کردم، خوشبختانه همه معابر باز و ترافیکی روان جاری بود.
خیابان‌ها و معابری که در پنجشنبه‌شب کاملا یخ‌زده و مسدود بود مشکلی نداشتند، البته تمهیداتی که از روز شنبه برنامه‌ریزی شده بود و جلسات مدیران عالی شهرداری و ایجاد هماهنگی و تقسیم‌کار بین معاونان و مناطق هم در مرکز کنترل ترافیک و هم در مرکز رصد مدیریت بحران و اطلاع‌رسانی و هشدار به مردم برای عدم‌حضور در شهر جز در موارد ضروری، و غیرحضوری‌کردن مدارس نیز در این موضوع مؤثر بود.
درخواست بنده و سایر اعضای شورای شهر از مدیریت شهری هم پیش‌بینی و برنامه‌ریزی از قبل شروع بارندگی است و انتقادات صرفا به‌خاطر اصلاح روند کارها و مدیریت است و همانگونه که در صحن شورا گفتم به هیچ‌وجه قصد نادیده گرفتن زحمات همکاران شهرداری را نداریم، چون شاهد زحمات شبانه‌روزی عزیزان هستیم.
امیدوارم نیمه‌امشب(یکشنبه) و صبح‌فردا(دوشنبه) نیز با هشیاری و آمادگی کامل از یخبندان معابر و خیابان‌های شهر و نظارت کامل بر عملکرد مناطق شهرداری به‌ویژه مناطق شمالی، همین روندخوب و رضایت‌بخش ادامه یابد.
بنده برای خشنودی یا ناراحتی دیگران اظهار نظر نمی‌کنم، بلکه به‌عنوان نماینده مردم موظفم بازتاب‌دهنده خواسته و مشکلات آنان باشم، و اگر باری از دوش آنان برنمی‌دارم حداقل با آنان همدردی کنم.
عذرخواهی از مردم توسط مسئولان برای اشکالات و نارسایی‌ها باید تبدیل به یک رویه شود، و امروز(یکشنبه) معاون محترم خدمات شهری شهرداری تهران از تریبون شورا از مردم بابت مشکلات پنجشنبه گذشته عذرخواهی کردند که مورد تقدیر اینجانب قرارگرفت، امیدوارم شاهد تجارب تلخ گذشته نباشیم.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :