• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 20 بهمن 1401
کد مطلب : 185269
+
-

عدد خبر/174 دستگاه اتوبوس

مهدی علیزاده، سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود 174دستگاه اتوبوس جدید به چرخه خدمت‌رسانی همزمان با یوم‌الله 22بهمن خبر داد و گفت: «هدف ما تقویت ناوگان اتوبوسرانی و جلب رضایت مسافران است و از این‌رو با به پایان رسیدن مرحله پلاک‌گذاری، این اتوبوس‌ها وارد ناوگان اتوبوسرانی شده‌اند و روز 22بهمن خدمت‌رسانی رایگان خواهند داشت.»

4 مرکز
مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت مراکز منتخب معاینه فنی در روز ۲۲بهمن خبر داد. شادی مالکی گفت: در روز ۲۲بهمن‌ماه مراکز معاینه فنی بیهقی، نیایش، خاوران و شهدای زمان‌آباد از ساعت ۱۳ تا ۱۸ فعال و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان هستند. این تصمیم با توجه به روزهای پایانی سال و افزایش مراجعات گرفته شده است.

59 درصد
براساس گزارش دی‌ماه سامانه۱۳۷ که در سامانه شفافیت شهرداری تهران منتشر شد، با توجه به فصل سرما درزمینه درخواست مردم درباره ساماندهی‌ کارتن‌خواب‌ها ۲هزارو۲۱۲ پیام ثبت شده است. این پیام‌ها نسبت به بازه زمانی مشابه، رشد ۵۹درصدی داشته‌ است. کمبود تاکسی در مسیر خاص و استفاده از شن و نمک جهت رفع لغزندگی نیز به‌ترتیب به‌عنوان مهم‌ترین درخواست‌ها در حوزه شکایت‌ها و تماس‌های مردمی قرار دارند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید