• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 20 بهمن 1401
کد مطلب : 185205
+
-

پیام بر بام

درخشش نیازمند، از مهم‌ترین ارکان پیروزی‌های سریالی سپاهان است

پیام بر بام

به‌نظر می‌رسد فولاد در بازی بزرگ هفته برابر سپاهان نفرین شده بود. تیمی که معمولا عادت به ارائه فوتبال دفاعی دارد و از این جهت انتقادات زیادی را تحمل می‌کند، این‌بار برابر صدرنشین لیگ برتر سراسر آتش و حمله بود. فولاد به‌خوبی از غیبت چند بازیکن کلیدی همچون محمد دانشگر، رامین رضاییان و امید نورافکن در ترکیب سپاهان استفاده کرد و در اغلب دقایق بازی، میهمان پرآوازه‌اش را تحت فشار قرار داد. هر ناظر بی‌طرفی تأیید می‌کند تیم سزاوارتر برای پیروزی در این مسابقه فولاد بود، اما آنها در حضور تماشاگران خودی متحمل یک شکست تلخ شدند تا در میانه‌های جدول باقی بمانند. این یک فرجام تلخ بود برای تیمی که خیلی از مواقع بردهای ناعادلانه‌ای کسب می‌کند، اما سه‌شنبه‌شب شکست ناسزاوارانه‌ای را تجربه کرد!
آنچه اما به‌طور ویژه باعث شد دست فولاد از امتیازات بازی با سپاهان کوتاه بماند، درخشش خیره‌کننده پیام نیازمند بود. گلر طلایی‌پوشان در این مسابقه هر نوع توپی که فکرش را بکنید از تیم حریف گرفت؛ از تک‌به‌تک کامل در فاصله نزدیک تا مهار شوت و دبل سیو و سایر ماجراها. او که این هفته‌ها در اوج دوران آمادگی به سر می‌برد، انگار با خودش عهد کرده بود گل نخورد و همین اتفاق هم رخ داد. نیازمند از اوایل فصل و بعد از پشت‌سر گذاشتن یک دوره ناموفق در فوتبال اروپا به سپاهان برگشت. او در هفته‌های آغازین این انتقال، انگار هنوز در فاز دوران ناکام نیمکت‌نشینی در پرتغال بود، اما هر چه زمان گذشت شرایط برای این سنگربان بهتر شد و حالا درخشش‌های او باعث کامیابی سپاهان در مهم‌ترین مسابقات فصل شده است.
پیام که در دیدار با استقلال تک‌به‌تک 30متری کوین یامگا را گرفته بود، برابر گل‌گهر هم موقعیت مشابهی را در مقابل محمدرضا حسینی مهار کرد؛ دوست و همبازی قدیمی‌اش که در پنجره زمستانی به سیرجان رفته است. شاید اگر هر کدام از این توپ‌ها گل می‌شد، سناریوی هر دو بازی مهم سپاهان تغییر می‌کرد، درست مثل دیدار با فولاد که اگر تک‌به‌تک سعید واسعی در دقیقه22 به تور می‌نشست، شاید سپاهان بدون امتیاز از اهواز برمی‌گشت. حضور پیام اما فعلا همه‌‌چیز را به سود سپاهان عوض کرده ‌و آنها باید بابت خرید این گلر در روزهایی که رشید مظاهری را در اختیار داشتند، راضی و خوشحال باشند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید