• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
پنج شنبه 10 خرداد 1397
کد مطلب : 18481
+
-

وقایع‌اتفاقیه

پایان حکمرانی ‌هاولانژ بر فیفا

همشهری 10خرداد 1377

پایان حکمرانی ‌هاولانژ بر فیفا

  تکذیب صدور روادید برای اسرائیلی‌ها: روابط عمومی وزارت امور خارجه در اطلاعیه‌ای، اظهارات آیت‌الله جنتی در خطبه‌های نمازجمعه گذشته تهران مبنی بر رفت‌وآمد عناصر اسرائیلی به ایران را یک «اشتباه لفظی» خواند و آن را تکذیب کرد. در این اطلاعیه آمده: «هیچ فرد اسرائیلی روادید ورود به کشور دریافت نکرده و نخواهد کرد».  آیت‌الله جنتی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های دیروز نمازجمعه از «رفت‌وآمدهای برخی عناصر اسرائیلی و آمریکایی به ایران» به‌شدت انتقاد کرده بود.

  نیمه‌تمام ماندن سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه تبریز:  اظهارات حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابوالفضل موسوی تبریزی پیش از خطبه‌های نمازجمعه تبریز به‌علت اعتراض شدید نمازگزاران نیمه‌تمام رها شد. گفته می‌شود وی در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه تبریز به فضای باز سیاسی و توسعه روزافزون مطبوعات اعتراض کرده و در این موارد به دولت اخطار کرده است. به گفته برخی از نمازگزاران اعتراض از صف‌های نخست آغاز شده و دیگر گروه‌های نمازگزار نیز از این سخنان آشفته شدند.

  جام‌جهانی فرانسه پایان حکومت ‌هاولانژ: ژائوهاولانژ پس از 24 سال حکومت بر فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) قدرتمندترین و مطرح‌ترین نهاد ورزشی در جهان در 21تیر با سپردن جام جهانی به قهرمان جهان مسند قدرت را در این سازمان به جانشین خود واگذار می‌کند.

  نماینده فائو: ایران آینده درخشانی دارد: نماینده سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) گفت: جمهوری اسلامی ایران در برنامه‌ دوم توسعه در بخش امنیت موادغذایی برای همه مردم و منطقه موفق بوده است. جمال محمداحمد در گفت‌وگو با ایرنا افزود: با توجه به استعدادهای بالقوه نیروی انسانی و وجود زمینه‌های مستعد، جمهوری اسلامی آینده روشن و درخشانی را پیش‌رو دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید