• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
چهار شنبه 9 خرداد 1397
کد مطلب : 18422
+
-

توافق با استقلال، آخرین شایعه در مورد تیام

امیرحسین اعظمی| شایعات مختلف در‌مورد ماندن یا جدایی مامه‌تیام در استقلال همچنان ادامه دارد. او از بعضی از رفتارهای باشگاه ابراز دلخوری کرده بود تا جایی که حتی در پست اینستاگرامی خود گفته بود برای ماندن در این تیم باید یکسری مسائل تغییر کرد. اما مسئولان باشگاه استقلال به موقع واکنش نشان دادند و درنهایت با پرداخت مطالبات باقی مانده و البته برآورده کردن نیازهای مالی‌اش،تا حدودی ناراحتی این بازیکن را کمتر کرده‌اند.
البته در این بین وینفرد شفر هم نقش مهمی داشته است، او در این روزها با تیام در تماس بوده و به او اطمینان داده است که حضور در استقلال باعث پیشرفتش می‌شود و می‌تواند با موفقیت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده با شرایط بهتری این تیم را ترک کند. دیروزاین شایعه مطرح شد که تیام در حال حاضر مذاکرات مثبتی برای ماندن در استقلال داشته و اگر مذاکرات به همین شکل مثبت پیش برود، او به‌زودی قرارداد خود را تمدید می‌کند. البته دیروز نقل قولی از تیام و مدیر برنامه‌هایش در برخی کانال‌های غیر معتبر منتشر شد که آنها توافق با استقلال را تکذیب کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد این ماجرا همچنان ادامه دارد.
     توفیقی: انتشار آن پست کار تیام نبود
از طرفی انتقادهای صورت گرفته از پندار توفیقی درمورد ماجرای عقد قرارداد با مامه تیام درنهایت باعث شد تا او نسبت به مسائل چند روز اخیر واکنش نشان دهد. توفیقی درمورد ماجرای قرارداد با تیام می‌گوید: «شرط تیام بسیار محکم بود که نیم فصل بیشتر قرارداد می‌بندم و طبیعتا ذهنیت ما به سمت همان پیشنهاداتی بود که از کشور قطر به او داده بودند ما می‌دانستیم اگر تیام در اینجا باشد منفعت آن را هم استقلال خواهد برد و از طرفی پیشنهادات زیادی به او می‌رسد. با او 300 هزار دلار قرارداد بستیم و 200 هزار دلار حق فسخ برای آن گذاشتیم. وقتی یک بازیکن می‌گوید من نیم‌فصل بیشتر قرارداد نمی‌بندم باید چه کار با او انجام دهیم؟»
توفیقی با اشاره به ماجرای پستی که او در اینستاگرامش منتشر کرد تاکید می‌کند: « زمانی که من به هتل تیم رفته بودم تیم داشت به‌سمت ورزشگاه حرکت می‌کرد و تیام هم به‌دنبال پاداش‌های بازی‌ها بود که به این بازیکن توضیح دادم و او را قانع کردم که مشکلی وجود ندارد و باز هم او می‌تواند از کشور خارج شود، اما این را هم بدانید که این‌ها دلایل اصلی نیست و باید بپذیریم دلیل اصلی که یک بازیکن از یک باشگاه جدا می‌شود پیشنهاد اغوا کننده باشگاه‌های دیگر است. دوشنبه‌شب گذشته هم تا حوالی ساعت1:30 با او صحبت کردم و حتی بلیت سفر او به سنگال را باشگاه خرید و آخرین حقوق او را هم پرداخت کردیم؛ آن  هم سه چهار روز زودتر از موعد و حالا امیدواریم او در کنار خانواده‌اش آرامش داشته باشد و بتواند در فراغ بال تصمیم‌گیری کند.»
     پست فارسی مامه تیام دروغ بود؟
روز گذشته سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال، همه ادعاهایی را که مامه‌تیام در یک پست اینستاگرامی مطرح کرده بود تکذیب کرد. او در این زمینه به فارس گفت: «از قول تیام مطلب فارسی در صفحات مجازی منتشر می‌شود، در صورتی که او فارسی بلد نیست. خود او هم تعجب کرده بود. به او گفته‌اند تا این مطلب را در صفحه مجازی‌اش بگذارد، حتی قبل از بازی با ذوب‌آهن آن تیام را ترساندند و گفتند تو ممنوع‌الخروج هستی، در صورتی که او کاملاً پاداشش را دریافت کرده و حتی آپشن‌های مدنظرش را گرفته است و هیچ مشکلی ندارد. مالیات او برعهده باشگاه است که او این را هم انجام می‌دهد، اگر ممنوع‌الخروج بود چطور از کشور خارج شد؟ هواداران استقلال نباید فریب این افراد را بخورند که فقط به دنبال این هستند برای استقلال حاشیه درست کنند.» هنوز مشخص نیست که این اتفاقات واقعا در روز بازی استقلال و ذوب‌آهن رخ داده یا نه. البته پست‌‎های قبلی اینستاگرام تیام به زبان انگلیسی منتشر شده بودند و همین می‌تواند بر ابهامات ماجرا اضافه کند. با این حال این احتمال هم وجود دارد که این اتفاقات واقعا رخ داده باشند و یکی از نزدیکان تیام مثل مدیربرنامه‌هایش، به قصد افشاگری و یا ایجاد حاشیه، همه چیز را در اینستاگرام او به زبان فارسی منتشر کرده باشد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید