• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 9 بهمن 1401
کد مطلب : 184195
+
-

تقابل تعقیب‌کننده‌های هراز

امروز در لیگ برتر والیبال شهداب یزد و پیکان که در تعقیب صدرنشین هستند، جدال سختی مقابل هم دارند

تقابل تعقیب‌کننده‌های هراز

هفته بیست‌ودوم لیگ برتر والیبال امروز برگزار می‌شود و در مهم‌ترین بازی این هفته هم پیکان یک سمت میدان است. پیکانی‌ها که هفته پیش در تهران هراز آمل، تیم صدرنشین را شکست دادند، این هفته هم بازی مهمی در یزد دارند. شهداب یزد و پیکان که از اول فصل در تلاش بوده‌اند خودشان را به صدر برسانند و در چند هفته گذشته رقابت‌شان جدی‌تر شده‌ است، فعلا بین رده دوم و سوم در حال‌ رفت‌وآمد هستند و با وجود 5شکستی که هراز از هفته آخر دور رفت تا این هفته ثبت کرده‌، هنوز نتوانسته‌اند به خواسته‌شان برسند. نتیجه این بازی می‌تواند اتفاقات مهمی را رقم بزند. شهداب اگر ببرد و هراز شکست بخورد، می‌تواند از رده دوم جدول به صدر برسد. اما اگر ببازد، جایش را با پیکان در رده سوم عوض می‌کند. رقابت پیکان و شهداب از فصل پیش شروع شد. جایی که آنها در فینال مقابل هم قرار گرفتند و پیکان در اتفاقی غیرمنتظره باخت و قهرمانی را از دست داد. 2 تیم در جام باشگاه‌های آسیا شرایط متفاوتی را تجربه کردند. پیکان در آسیا قهرمان شد و شهداب حتی نتوانست به فینال برسد. این فصل در لیگ هم باز پیکانی‌ها غافلگیر شدند. آنها در دور رفت، در تهران در بازی 5سته شکست خوردند. حالا نوبت پیروزی پیکانی‌هاست؟ شاگردان پیمان اکبری در بازی قبل مقابل تیم بهروز عطایی به پیروزی رسیده‌اند و انگیزه بیشتری برای تکرار پیروزی در یک بازی بزرگ دارند اما یزدی‌ها در شهر خودشان سخت می‌بازند. آنها در 11بازی که در یزد میزبان بوده‌اند، 9بار برنده زمین را ترک کرده‌اند و نتیجه 2بازی را از دست داده‌اند.
لبنیات هراز آمل هم به‌ظاهر امروز کار سختی ندارد. آملی‌ها در شهرشان میزبان شهرداری ارومیه هستند و روی کاغذ برنده اما هم خود آنها چند هفته‌ای است که متزلزل نشان داده‌اند و هم اینکه ارومی‌ها نتایج غیرمنتظره‌ای گرفته‌اند و خودشان را از انتهای جدول به رده دهم رسانده‌‌اند.

   مس راه ارومیه را می‌رود؟
مس رفسنجان تا هفته پیش در انتهای جدول جا خوش کرده‌ بودند اما با سرمربی جدیدشان محمد محمدکاظم ایفاسرام اردکان را شکست دادند و به رده سیزدهم صعود کردند. آنها امروز با شهرداری گنبد بازی دارند، تیمی که 2رده بالاتر از آنهاست و شاید امتیاز گرفتن خیلی سخت نباشد. به خصوص که مس میزبان است.
ایفاسرام بعد از شکست دور از انتظار هفته پیش، امروز در تهران با سایپا بازی دارد. اردکانی‌ها که در رده هشتم هستند برای رفتن به پلی‌آف به امتیاز نیاز دارند و سایپا برای ماندن در جدول نیازمند امتیازات این بازی است. گیتی‌پسند اصفهان که در هفته‌های اول دور برگشت نتایج خوبی گرفته بود و حتی یکی از شکست‌های هراز به دست این تیم اتفاق افتاد‌، باز هم چند هفته‌ای است که پشت‌ سر هم می‌بازد. آنها امروز در گرگان با پاس بازی دارند. پاس که به لطف حضور امین‌ اسماعیل‌نژاد فعلا در رده ششم جدول است، برای رفتن به رده‌های بالاتر تلاش می‌کند. نیان الکترونیک خراسان هم میزبان فولاد سیرجان است. سیرجانی‌ها که بعد از یک فصل قهرمانی، سال پیش هم سوم مشترک شدند، امسال به اندازه روزهای خوب، روزهای بد داشته‌اند. آنها از صدر به رده هفتم رسیدند و امیدوارند امروز بتوانند بعد از چند شکست، به پیروزی برسند.
راه‌یاب ملل، تیم آرش صادقیانی هم چهره متفاوتی این فصل داشته است. آنها تجربه پیروزی در بازی‌های بزرگ را داشته‌اند اما در حال‌ حاضر در رده دوازدهم جدول برای ماندن در لیگ تلاش می‌کنند. مریوان امروز میزبان هورسان رامسر است که در رده چهارم است و امید دارد با حفظ همین رده به پلی‌آف برود. فعلا هراز، شهداب و پیکان حضورشان را در پلی‌آف قطعی کرده‌‌‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید