• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 8 بهمن 1401
کد مطلب : 184097
+
-

رشفورد دست‌بردار نیست

رشفورد دست‌بردار نیست

مارکوس رشفورد با کسی شوخی ندارد. او در دیدار رفت مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس زننده یکی از 3گل منچستریونایتد به ناتینگهام فارست بود. او در دهمین بازی پیاپی هم برای تیمش موفق به گلزنی شد. رشفورد تا امروز ۳۳۲بار در لیگ برتر به میدان رفته و ۱۱۱بار گل زده؛ تقریبا هر ۳بازی یک گل. بهترین آمار او فصل 20-2019 بود که در ٣۴بازی ۲۲گل زد و بدترین آمار را هم سال گذشته داشت که در ۳۲بازی فقط ۵گل به ثمر رساند. او در تیم ملی هم ۵۱بازی انجام داده و ۱۵گل زده که 3تای آن در 5بازی این فصل بوده است.
    از زمان شروع مجدد لیگ‌های داخلی پس از جام‌جهانی هیچ بازیکنی در 5لیگ معتبر اروپایی بیشتر از مارکوس رشفورد موفق به گلزنی نشده است.
    مارکوس رشفورد اکنون در تمامی بازی‌های این فصل جام اتحادیه موفق به گلزنی شده است. رشفورد در 11مسابقه آخر خود برای منچستریونایتد، 10گل به ثمر رسانده. مارکوس در 5بازی اخیر خود، 5بار موفق به گلزنی شده است.
    با بازگشت کاسمیرو از محرومیت و ادامه فرم گلزنی رشفورد همه‌‌چیز برای من‌یونایتد خوب شد. کاسمیرو تا اینجای فصل روی 7گل منچستریونایتد تأثیر مستقیم داشته که نسبت به کل فصل گذشته در رئال‌مادرید، 2گل بیشتر داشته.
    اریکسن هم سی‌امین بازی‌اش را برای منچستر در این فصل انجام داد که بیش از هر بازیکن دیگری است.
    منچستریونایتد در 5مسابقه خارج از خانه متوالی در جام اتحادیه پیروز شده است. این طولانی‌ترین روند‌ در تاریخ باشگاه است.
    فرد با انجام 182بازی با پیراهن منچستریونایتد و رد شدن از رکورد اندرسون، به‌عنوان بازیکنی برزیلی بیشترین تعداد بازی را برای شیاطین سرخ انجام داده است‌.
    امروز منچستر در دور چهارم جام حذفی انگلیس با ردینگ بازی دارد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید