• یکشنبه 16 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 26 شوال 1445
  • 2024 May 05
دو شنبه 3 بهمن 1401
کد مطلب : 183672
+
-

بازدید وزیرفرهنگ از نمایشگاه« بانوان تأثیرگذار»

خبر
بازدید وزیرفرهنگ از نمایشگاه« بانوان تأثیرگذار»

محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بانوان تأثیرگذار ایرانی گفت: می‌خواهیم بخشی از دستاوردها و توانمندی‌های بانوان عرصه‌های مختلف فرهنگ، هنر و رسانه را در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی در معرض دید مخاطبان قرار دهیم. به گزارش فارس، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران از بخش‌های «سرای فرهنگ و هنر بانوی ایرانی» و «خانه خلاق و نوآوران» نخستین نمایشگاه دستاوردهای زنان تأثیرگذار ایرانی بازدید به عمل آورد.
وی در ادامه تأکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره جدید بنا دارد تا بخشی از دستاوردها و توانمندی‌های بانوان عرصه‌های فرهنگ، هنر و رسانه را در نمایشگاه‌های داخلی و بین‌المللی، در معرض دید مخاطبان و علاقه‌مندان قرار دهد.
وزیر فرهنگ در این بازدید با حضور در بخش‌های زن و معنویت، زن و سینما، نقاشی با شن، هنرهای تجسمی، زن و کتاب، مد و لباس در 2بخش عفاف و حجاب و لباس هنر ایران و بخش موسیقی «سرای فرهنگ و هنر بانوی ایرانی» با بانوان هنرمند این بخش‌ها گفت‌وگو کرد.  همچنین وزیر فرهنگ در ادامه این بازدید، از سالن «خانه نوآوری و خلاق ایران» نمایشگاه زنان تأثیرگذار، بازدید به‌عمل آورد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید