• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
یکشنبه 2 بهمن 1401
کد مطلب : 183529
+
-

بساط مواد و موادفروش در هرندی جمع می‌شود

همین حوالی
بساط مواد و موادفروش در هرندی جمع می‌شود

با ایجاد قرارگاه مبارزه با موادمخدر در محله هرندی، به‌زودی شاهد برخورد قاطع با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر خواهیم بود. تاکنون طرح‌های بسیار زیادی هم در این محله برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی انجام شده، اما به نتیجه دلخواه مسئولان متولی، به‌خصوص ساکنان محله نرسیده است.
در بررسی‌های میدانی و نیازسنجی از اهالی مشخص شد که درصورت استقرار قرارگاه مبارزه با موادمخدر در این محله، مقابله با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر بهتر انجام خواهد شد. بر این اساس، مقرر شد فعالیت‌های مشترکی بین پلیس مبارزه با موادمخدر و شهرداری منطقه۱۲ برای استقرار این پایگاه در محله هرندی انجام شود.
 رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر در بازدید از محله هرندی با قدردانی از این اقدام شهرداری منطقه و تأکید بر همکاری‌های دوجانبه، از برخورد قاطع با فروشندگان موادمخدر و معتادان متجاهر در محله هرندی خبر داد که به‌زودی انجام خواهد شد.
شهردار منطقه۱۲ هم در این‌باره می‌گوید: «زمینی به مساحت نزدیک به ۸۰۰مترمربع برای استقرار قرارگاه مبارزه با موادمخدر در محله هرندی در حال آماده‌سازی است که تا ۲هفته دیگر در اختیار پلیس قرار خواهد گرفت.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید