• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 1 بهمن 1401
کد مطلب : 183371
+
-

همان رئال همیشگی

رئال مادرید به سناریوی کلیشه‌ای برخاستن از گور ادامه می‌دهد

همان رئال همیشگی

در شبی که بارسلونا با خیال راحت مقابل تیم دسته سومی سئوتا قرار گرفت و با 5گل این حریف را گلباران کرد تا به مرحله بعدی جام حذفی اسپانیا صعود کند، رئال‌مادرید برای صعود زجر بسیار کشید چون حریف این تیم ویارئال بود، تیمی که همین هفته گذشته رئال را در لاسرامیکا شکست داده بود. رئال باز هم 2‌گل از حریف عقب افتاد اما فرمول آنچلوتی برای بازگشت همانی بود که فصل پیش در لیگ قهرمانان اروپا از‌آن استفاده کرده بود. آنها برگشتند و 3‌گل به حریف زدند و برای اولین‌بار پس از 6سال در ورزشگاه حریف به پیروزی دست یافتند. قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم پایانی کوپا دل‌ری دیروز بعدازظهر انجام شد و رئال به اتلتیکومادرید خورد تا یک‌دربی جذاب در برنابئو به تقویم اضافه شود. بارسا هم در یک‌چهارم حریف رئال‌سوسیداد شد. در دیگر بازی‌های این مرحله اوساسونا به مصاف سویا می‌رود و والنسیا هم با اتلتیکوبیلبائو  روبه‌رو می‌شود.
    آنچلوتی تاکنون بیش از 1200‌بازی به‌عنوان مربی روی نیمکت تیم‌های مختلف نشسته که در این میان تنها فقط 2‌بار در خارج از خانه با اختلاف حداقل 2‌گل عقب افتاده و کامبک زده که هر 2‌بارش با رئال مادرید بوده؛ هر دو در کوپا دل‌ری و دفعه قبلی مقابل سویا.
    میلیتائو که در 91‌بازی اولش در رئال‌مادرید 4‌گل زده بود، در این فصل در 22‌بازی 4‌گل زده است؛ از 5ضربه به سمت دروازه حریفان. هر 7‌گل قبلی میلیتائو با ضربه سر بود و این یکی با پا.
    وینیسیوس نخستین گلش را در سال نو به ثمر رساند و او حالا با 48گل پس از بنزما (334) و آسنسیو (52)، سومین گلزن برتر بین بازیکنان فعلی تیم است. سبایوس ششمین گلش را به ثمر رساند و میلیتائو هشتمین گلش را وارد دروازه رقبا کرد.

سبایوس بعد از 4‌سال برای رئال‌مادرید گل زد. البته او 2‌سال قرضی در آرسنال هم بازی کرده است. آخرین‌بار مارس 2019مقابل اوئسکا بود که تیم با نتیجه 3بر 2پیروز شد. او برای اولین‌بار پس از 90‌بازی در رئال مادرید توانست در یک بازی هم گل و هم پاس‌گل ثبت کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید