• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
شنبه 1 بهمن 1401
کد مطلب : 183370
+
-

آخرین دیدار

رونالدو و مسی احتمالاً برای آخرین‌بار روبه‌روی هم قرار گرفتند چون مسی قرار نیست به عربستان برود

آخرین دیدار

کریستیانو رونالدو در دیدار نمایشی بین ستاره‌های منتخب النصر و الهلال با پاری‌سن‌ژرمن نشان داد هنوز دود از کنده بلند می‌شود و هوادارانش حسرت خوردند که چرا ستاره پرتغالی فوتبالش را در اروپا و باشگاه‌های بزرگ ادامه نداده است. با توجه به مشکلات اخیر رئال‌مادرید، هواداران رئال هم حسرت خوردند که چرا نتوانستند از بازگشت این ستاره در نیم‌فصل دوم لالیگا بهره ببرند. در عوض، خبر رسیده که فلورنتینو پرس با باشگاه النصر توافق کرده از این تیم برای دیدار افتتاحیه ورزشگاه بازسازی‌شده سانتیاگو برنابئو دعوت کند و در این بازی رونالدو یک نیمه با پیراهن رئال و یک نیمه با پیراهن النصر مقابل هواداران اسپانیایی به میدان برود که این البته هنوز رسمی نیست و در حد شایعه است.
    کریستیانو در دیدار مقابل پاری‌سن‌ژرمن 2‌گل زد و با امتیاز 9.1 بهترین بازیکن زمین شد، آن‌هم در حضور ستارگانی چون مسی، نیمار، امباپه و دیگران. در این بازی هر کدام از این ستاره‌های بزرگ تا دقیقه60 در زمین بودند. مسی، امباپه و راموس هر کدام یک گل زدند و نیمار هم یک پنالتی خراب کرد. مصلی المعمر، رئیس باشگاه النصر درباره درخشش رونالدو با بی‌اعتنایی گفت: «بازی کریستیانو رونالدو عادی بود. او 2‌گل زد که این طبیعی است.» کریس یک توپ هم به دیرک دروازه زد و یک پنالتی نیز برای خودش گرفت.
    این سی‌وهفتمین تقابل رونالدو و مسی در تاریخ بود و شاید آخرین آنها، چون منابع موثق اطلاع داده‌اند مسی قرار نیست به الهلال عربستان برود و می‌خواهد در پاریس بماند. در این 37تقابل تاکنون تیم‌های مسی 17‌بار پیروز شده‌اند، تیم‌های رونالدو ۱۱‌بازی و ۹مسابقه هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.
    مسی در تقابل با رونالدو 23گل به ثمر رسانده و رونالدو هم 23گل و از این لحاظ با هم برابر شده‌اند.
    رونالدو در آخرین رویارویی‌ها با مسی در هر کدام 2‌بار به تیم‌های او گل زده است. آنها آخرین‌بار در ۸ دسامبر‌۲۰۲۰ مقابل هم قرار گرفته بودند که رونالدو با یووه به نوکمپ رفت و با دبل مقابل مسی و بارسلونا باعث شد تا تیم ایتالیایی با نتیجه 3بر صفر پیروز شود.
    بعد از تعویض مسی و رونالدو در دقیقه ۶۱، تنها در مدت 10‌ثانیه، 350‌هزار بیننده‌ از لایو یوتیوب پاریس کم شد و این نسبت برای شبکه‌های تلویزیونی که مسابقه را پخش می‌کردند، رعایت شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید