• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
سه شنبه 8 خرداد 1397
کد مطلب : 18175
+
-

اکران «دلم می‌خواد» قطعی شد

سینما | خبر
اکران «دلم می‌خواد» قطعی شد


قرارداد اکران فیلم «دلم می‌خواد» به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا بسته شد و احتمالا از عید فطر اکران می‌شود.

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش پس از آخرین جلسه آن شورا اعلام کرد قرارداد فیلم سینمایی «دلم می‌خواد» به کارگردانی بهمن فرمان آرا بسته شد تا در گروه زندگی بعد از «ناخواسته» به کارگردانی برزو نیک نژاد نمایش داده شود. به گزارش همشهری، با توجه به فروش پایین «ناخواسته »‌ احتمالا فیلم بهمن فرمان آرا 4سال پس از اتمام تولید از عید فطر به نمایش در خواهد آمد. «دلم می‌خواد» درباره نویسنده‌ای افسرده است که ناگهان درگوشش نوای موسیقی‌ای خاص را می‌شنود، در این فیلم رضا کیانیان، مهناز افشار و محمدرضا گلزار به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بنا براعلام فرجی قرارداد اکران فیلم سینمایی «هزارپا» به کارگردانی ابوالحسن داوودی نیز در گروه سینمایی کورش بعد از نمایش فیلم «شماره ۱۷ سهیلا» به کارگردانی محمود غفاری بسته شد. در هزار پا به تهیه کنندگی رضا رخشان رضا عطاران، جواد عزتی، سارا بهرامی، مهران احمدی و لاله اسکندری بازی می‌کنند.

سخنگوی شورای صنفی نمایش همچنین با بیان اینکه ۱۵ خرداد آخرین روز نمایش فیلم‌های نوروزی با پایان ۱۰ هفته اکران خود در تهران است گفت:« البته نمایش این فیلم‌ها با حواله شورای صنفی در پردیس‌های سینمایی امکان‌پذیر است.» فرجی تأکید کرد: «اکران‌های جدید خردادماه از چهارشنبه ۲۳ خرداد آغاز می‌شود.»

وی درباره نبود تبلیغات مناسب برای طرح اکران‌ماه مبارک رمضان گفت:« این مسئله امروز در شورای صنفی نمایش طرح موضوع شد. در واقع امسال هیچ نوع تبلیغاتی برای طرح اکران رمضان در تلویزیون صورت نگرفته و به همین دلیل خروجی‌ای که نسبت به سال‌های قبل انتظار آن را می‌کشیدیم به‌وجود نیامد. البته در این مدت تنها در روزهای نیم بها فروش فیلم‌ها خوب است. دوستان در زمینه تبلیغات این طرح، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند تا به نتیجه مناسب برسند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید