• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 12 دی 1401
کد مطلب : 181622
+
-

نکته بازی/ ممنون عمری باش

در روزی که پرسپولیس یک پیروزی ارزشمند در برابر گل‌گهر کسب کرد، یکی از ضعیف‌ترین بازیکنان این تیم مهدی ترابی بود. ترابی مخصوصا در نیمه دوم توپ‌های زیادی لو داد و تقریبا هر توپی که به او رسید، در اختیار بازیکنان حریف قرار گرفت. با وجود این او در همین مسابقه هم توانست یک‌پاس‌ گل به نام خودش ثبت کند، چرا که آخرین پاس به محمد عمری قبل از شوت‌زنی او را ترابی صادر کرد. گل عمری، قاعدتا یک گل انفرادی تلقی می‌شود که تازه با اشتباه محسن فروزان به ثبت رسید اما در بحث آمار و ارقام، پاس این گل به نام ترابی ثبت شده و همین مسئله باعث می‌شود او از دل یکی از بدترین نمایش‌هایش، حداقل یک یادگار خوب داشته باشد. ترابی باید بابت چهارمین پاس گل فصلش قدردان عمری باشد.

تو کجا بودی اصلا؟
برگزاری جام‌جهانی در میانه‌های فصل فوتبالی، اتفاقی بی‌نظیر در ایران بود که باعث شد لیگ بیست‌ودوم به یکی از عجیب‌ترین فصول تاریخ مسابقات باشگاهی تبدیل شود. الان خیلی‌ها یادشان نیست که قبل از این چند ماه چه اتفاقاتی در لیگ افتاده بود. به‌عنوان مثال در بازی پرسپولیس با گل‌گهر، زمانی که اسماعیلی‌فرد آسیب دید و ناچار به خروج از زمین شد، خیلی‌ها با دیدن وحدت هنانوف تازه یادشان افتاد این بازیکن تاجیکستانی هنوز عضو پرسپولیس است! اگرچه منوچهر صفروف، همتای او از تیم جدا شده، اما وحدت هنوز هست و در این بازی هم با حضور در سمت راست خط دفاعی، انصافا نمایش خوبی ارائه کرد. همچنین حضور یونس شاکری در زمین برای گل‌گهر هم یادمان آورد او هنوز دارد فوتبال بازی می‌کند!

چندان شوک بزرگی هم نیست
از جمله حواشی استقلال در فصل جاری، یکی هم این بوده که مدیران باشگاه مدام نگران جدایی بازیکنان کلیدی خود بوده‌اند. در یک مقطع به‌طور جدی زمزمه بازگشت محمد محبی به سانتاکلارا به گوش می‌رسید، چرا که استقلال از پرداخت به موقع پول رضایتنامه او عاجز بود. در مقطعی دیگر هم گفته شد شاید مهدی قائدی به دلایل مشابه به الاهلی امارات برگردد. الان بار دیگر قائدی در کانون شایعات است و می‌گویند شاید او به‌خاطر شکایت یک ایجنت بین‌المللی به دادگاه عالی ورزش محروم شود. رسانه‌ها از چنین اتفاقی به‌عنوان یک شوک یاد کرده‌اند، اما انصافا با آمار و ارقامی که قائدی به جا گذاشته، جدایی احتمالی او آنچنان هم شوک بزرگی نخواهد بود. دیگر زدن یک گل در یک نیم‌فصل که این حرف‌ها را ندارد. دارد؟



 

این خبر را به اشتراک بگذارید