• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 12 دی 1401
کد مطلب : 181616
+
-

عیسی؛ نخستین خرید زمستانی

عیسی آل‌کثیر نخستین خرید زمستانی پرسپولیس لقب گرفت و در ادامه فصل قادر خواهد بود این تیم را همراهی کند. او که فصل گذشته دچار آسیب‌دیدگی رباط صلیبی شده بود، به‌دلیل اینکه اقدام دیرهنگامی برای معالجه خود داشت، مدت‌ها از این تیم دور ماند. او در ادامه بعد از مشورت‌هایی که صورت داد، زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و طی مدت اخیر مراحل درمانی خود را پشت سر گذاشته است. مهاجم جنوبی سرخپوشان در نخستین روزهای پیوستن به پرسپولیس توانسته بود روزهای درخشانی خصوصا در لیگ قهرمانان آسیا پشت سر بگذارد و یکی از عوامل این تیم برای صعود به فینال لیگ قهرمانان در فصل2020 محسوب می‌شد اما در ادامه با توجه به محرومیت عجیبی که گریبانگیرش شد، 6ماه از ترکیب این تیم دور ماند.
آل‌کثیر در بازگشت نیز توانسته بود بار دیگر در قامت گلزن برای این تیم ظاهر شود و مهم‌ترین گل او در دربی و در جدال با استقلال بود. با این حال، یک بدشانسی دیگر و مصدومیت رباط صلیبی او را از این تیم دور کرد. سماجت آل‌کثیر و تصمیم عجیب او برای انجام‌ندادن عمل جراحی این مدت دوری را افزایش داده بود اما در نهایت با نظر بیشتر پزشکان، او مجبور به عمل جراحی شد و طی مدت اخیر با انجام مراحل درمانی و بازیابی آمادگی بدنی، بار دیگر مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و اکنون به توافق نهایی با سرخپوشان دست یافته است. قرارداد آل‌کثیر به‌مدت یک سال و نیم خواهد بود که البته برای فصل آینده باید توافق دوباره‌ای بین طرفین شکل گیرد.
البته روز گذشته خبرگزاری‌ها خبر دادند پس از مذاکرات در روزهای اخیر، توافق مالی طرفین برای قرارداد در نیم‌فصل 5میلیارد تومان خواهد بود. توافق مالی برای فصل آینده منوط به مذاکرات جدید شده است که این مذاکرات درصورت رضایت پرسپولیس برای تمدید قرارداد در فصل آینده خواهد بود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید