• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
چهار شنبه 30 آذر 1401
کد مطلب : 180730
+
-

این هفت نفر

گروه بی‌تی‌اس (BTS) که با نام پسران بنگتن شناخته می‌شود، یک گروه کی‌پاپ اهل کره‌جنوبی است که در سال2010 تشکیل شد و در سال2013 زیرنظر و حمایت کمپانی سرگرمی بیگ‌هیت سابق و هایب‌کورپوریشن فعلی فعالیت می‌کند.
Cool4Skool2 نام نخستین آلبوم گروه بی‌تی‌اس است که در تاریخ 12ژوئن2013 و با انتشار آهنگNo More Dream  منتشر شد. آهنگی که توسط 3تن از اعضای این گروه یعنی: RM، Suga و J-Hope با همکاری آهنگسازان‌شان ساخته شده بود.

نامگذاری:
نام این گروه، بی‌تی‌اس (BTS)، مخفف عبارت کره‌ای «بنگتن سونیوندان» است که معنای «پسران پیشاهنگ ضد‌گلوله» را می‌دهد. به‌گفته یکی از اعضای این گروه(جیهوپ)، این نام به تمایل و خواسته قلبی این گروه در از بین بردن و نابود کردن کلیشه‌ها، انتقادات منفی و انتظاراتی که همانند گلوله نوجوانان را مورد هدف قرار داده‌اند، اشاره دارد.
در ژوئیه2017، بی‌تی‌اس اعلام کرد که نام گروه‌شان مخفف عبارت ماورای صحنه(Beyond The Scene) که نماد هویت جدیدشان در جامعه و صحنه کی-‌پاپ است؛ این مفهوم از نام گروه بی‌تی‌اس باعث شد تا آنها به‌عنوان بی‌تی‌اس جوان در حال بلوغی که فراتر از واقعیت‌ها و سختی‌هایی که با آنها روبه‌رو می‌شوند، عمل می‌کنند و پیش می‌روند، شناخته شوند. عبارت «نمایندگان قابل ستایش جوانان و جوانی» در نام رسمی این گروه آمده است.
همچنین از آنجایی که کلمه آرمی(Army) در زبان انگلیسی به معنی ارتش است، این تفسیر هم در نظر گرفته می‌شود که آرمی‌ها نیروهای ارتش بوده و بی‌تی‌اس زره و جلیقه ضد‌گلوله آنها هستند و این نام کاملا بیانگر این است که طرفداران بی‌تی‌اس همیشه در کنار هم و پشتیبان هم خواهند بود. این نام به‌طور رسمی در 9ژوئیه2013، پس از بسته شدن نخستین دوره عضویت در گروه طرفداران بی‌تی‌اس(فن‌کلاب) اعلام شد.

نماد آرمی:
نماد رسمی گروه بی‌تی‌اس، یک درب در حال باز شدن است و عنوان شده منظور از این درب این است که با آشنایی و ملاقات با گروه بی‌تی‌اس شما وارد جهان دیگری می‌شوید که کاملا پذیرای شماست و نماد آرمی‌ها، دربی در حال بسته شدن است که ترکیب این دو نماد شبیه که کلمه BTS هم در آن کاملا آشکار است و معنا و مفهومی جذاب را بیان می‌دارد و آن این است که این دو نماد باید همیشه با هم و در کنار هم باشند و زمانی که از هم جدا شوند دیگر قادر نخواهند بود تا از یکدیگر محافظت و پشتیبانی کنند.

اعضا
جین

کیم سوکجین با نام استیج جین، متولد دسامبر1992 در شهر آنیانگ واقع در استان گیونگی دو است. جین به‌عنوان وکالیست و ویژوال گروه بی‌تی‌اس فعالیت می‌کند. او بزرگ‌ترین عضو گروه است.

شوگا

مین یونگی با نام استیج شوگا، متولد مارس۱۹۹۳ در شهر بوک گو واقع در استان دگو است. او از 13سالگی آهنگسازی را شروع کرده و به‌عنوان رپر در گروه بی‌تی‌اس فعالیت می‌کند.

جیهوپ

جونگ هوسوک با نام استیج جیهوپ، متولد فوریه1994 در شهر گوانگجو است. قبل از عضویت در گروه بی‌تی‌اس، عضو یک گروه خیابانی به‌نام «NEURON» بوده و در بی‌تی‌اس به‌عنوان دنسر اصلی، لیدرپر و وکالیست فرعی فعالیت می‌کند.

آرام

کیم نامجون با نام استیج آر‌ام، متولد سپتامبر1994 در شهر سانگدو دونگ واقع در استان سئول است. نامجون لیدر و رپر اصلی گروه بی‌تی‌اس است.

جیمین

پارک جیمین با نام استیج جیمین، متولد اکتبر۱۹۹۵ در شهر بوسان کره‌جنوبی است. او به‌عنوان وکالیست و دنسر اصلی در گروه بی‌تی‌اس فعالیت می‌کند.

وی

کیم تهیونگ با نام استیج وی، متولد دسامبر1995 در شهر دگو است. تهیونگ تنها عضو بازیگر گروه است. او به‌عنوان وکالیست، دنسر فرعی و ویژوال در گروه فعالیت می‌کند.

جونگ کوک

جون جونگ کو با نام استیج جونگ کوک، متولد سپتامبر1997 در شهر بوسان است. او به‌عنوان وکالیست اصلی، لید دنسر و سنتر(مرکز گروه) در گروه بی‌تی‌اس فعالیت می‌کند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :