• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
سه شنبه 29 آذر 1401
کد مطلب : 180587
+
-

با مردم/دسترسی وکلا به سامانه ثنا ایجاد شود

بیش از یک‌ماه است که امکان دسترسی وکلا به سامانه ثنا (عدل ایران)مقدور نیست. وکلا از طریق این سامانه می‌توانند شکایات و دادخواست‌های تنظیم شده، لوایح و وکالتنامه الکترونیکی را ارسال کنند همچنین پیگیرپرونده‌ها باشند. از مرجع انفورماتیک قوه قضاییه تقاضا داریم نسبت به رفع این مشکل اقدام نماید.
بابایی از کرج

عدم‌انتقال پست برق مانع بازگشایی خیابان باهنر قوچان شده است
یک پست برق فشار قوی در خیابان شهید باهنر شهر قوچان کنار شهرداری و شورای شهر واقع شده که مانع بازگشایی خیابان توسعه‌یافته شده است. مسیر اول این خیابان با عقب نشینی ساختمان‌ها چند سال است که ایجاد شده است اما پست برقی ابتدای خیابان با وجود ساخت اتاقک در ساختمان شورای شهر به جهت منتقل کردن آن از 2سال قبل به حال خود رها شده و هنوزمنتقل نشده است و همین موضوع باعث شده مسیر برگشت بازگشایی نشود و مدام این خیابان درگیر ترافیک‌های سنگین باشد. برداشت این پست برق و انتقال آن به مکان ساخته شده در ساختمان شورای شهر قوچان کمک زیادی به روان‌سازی‌ ترافیک خواهد کرد.
محمدی از قوچان

نصب اجباری پیام‌رسان برای تأیید دارو درست نیست
به تازگی برای تأیید نسخه دارویی خود مراجعه کردم که متوجه شدم باید پیام رسان داخلی نصب کنم. بنده نه پیام‌رسان داخلی دارم نه خارجی و نه حتی گوشی هوشمند. ولی گلایه این است که این چه اجبار است که گذاشته‌اند که حتما پیام‌رسان نصب کنید.
شرفی از بابل

پیامک
جلوی ورود آقایان به واگن خانم‌ها در مترو گرفته شود

مدتی است که آقایان به بهانه عجله وکمبود جا وارد واگن مخصوص خانم‌ها می‌شوند. وقتی هم که اعتراض می‌کنیم می‌گویند که خانم‌ها هم بسیاری از اوقات از واگن‌های مخصوص آقایان استفاده می‌کنند! با توجه به اینکه مترو تقریبا همیشه شلوغ است و مسافرین باید تنگاتنگ هم بایستند این وضعیت آزاردهنده است وموجب سلب امنیت روانی بانوان می‌شود. از مسئولان مترو خواهشمندیم جلوی این رویه غلط را بگیرند.
علایی از تهران

اینترنت همراه اول قم بسیار ضعیف است
 مدتی است که اینترنت همراه اول در شهر قم یا اصلا کار نمی‌کند و یا بسیار ضعیف عمل می‌کند. این وضعیت کاربران را کلافه کرده است.اپراتور همراه اول موظف است در ازای وجهی که دریافت می‌کند خدمات درست و اصولی ارائه دهد نه اینکه صرفا به فکر منافع شرکت خودش باشد.
چهره قانی از قم

در خیابان‌ها و بوستان‌های شهر درخت اکالیپتوس کاشته شود
درخت اکالیپتوس جزو گیاهان بسیار پرخاصیت و مفید است. این درخت علاوه بر اینکه با آب و هوای شهر تهران سازگار است به آبیاری کمی نیاز دارد مقاوم است و برگ‌های آن هم خاصیت دارویی دارد. بهتر است درختانی از این قبیل جایگزین درختانی شوند که نیاز به آبیاری زیادی دارند و یا مراقبت و رسیدگی زیادی می‌خواهند.
حیدرنژاد از تهران

پیام
قیمت قارچ باور نکردنی شده است

هر چند قارچ جزو اقلام اصلی غذایی نیست ولی  آیا نباید نظارتی روی قیمت آن صورت گیرد اما روز پنجشنبه قارچ فله‌ای را کیلویی 70هزار تومان خریدم. واقعا دیگر از قیمت‌ها سر درنمی آورم.
قربانی از کرج

پاسخ مسئولان
اقدامات شرکت بهره‌برداری مترو برای ساماندهی دستفروشان به تنهایی پاسخگو نیست
روابط عمومی شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه پیرو چاپ پیام مردمی با عنوان «بساط کردن دستفروشان در ایستگاه‌های مترو نیازمند برخورد قانونی است» در ستون با مردم روز 17آذرماه پاسخ داده است: ضمن تشکر از مسافرگرامی، به اطلاع می‌رساند کاملا حق با این مسافر گرامی است و برای دستفروشان که آرامش را از مسافران محترم متروگرفته‌اند باید چاره‌ای اندیشید و شرکت بهره‌برداری متروی تهران نیز چنین هدفی را دنبال می‌کند. این شرکت با تمام امکانات در مورد پیشگیری از حضور دستفروشان به‌خصوص در واگن‌های ویژه بانوان محترم و حل این مشکل اقدام کرده است ولی برای کاهش حضور این افراد در ایستگاه‌ها و قطارها، نیازمند همراهی جدی سازمان‌های متولی و همچنین همیاری مسافران محترم است و اقدامات این شرکت به تنهایی نمی‌تواند مانع از حضور و فعالیت و یا ساماندهی دستفروشان باشد. گفتنی است که شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه در راستای رسالت خود در جهت تامین امنیت و آرامش مسافران محترم در طول سفر، اقدام به پخش پیام‌های بازدارنده از طریق پیج ایستگاه‌ها و پخش فیلم‌های آموزشی مضرات خرید از دستفروشان و کمک به متکدیان در متروهای داخل ایستگاه‌ها و قطارها و نصب بنرهای آموزش شهروندی در ایستگاه‌ها نموده است.




 

این خبر را به اشتراک بگذارید