• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
سه شنبه 22 آذر 1401
کد مطلب : 179937
+
-

جام‌جهانی از ما بهتران

جام‌جهانی از ما بهتران

میلیاردها آدم معمولی در دنیا، دلشان به این خوش است که در طول یک ماه برگزاری جام‌جهانی، در تلویزیون‌های بزرگ و شفاف، بازی‌های فوتبال را نگاه کرده‌و چند هفته زندگی متفاوتی را تجربه کرده‌اند. اما جام‌جهانی، روی دیگری هم دارد، که تنها چند ده نفر در دنیا توانایی مشاهده آن را دارند. گروه اندکی از ابرثروتمندان دنیا، در این چند هفته برگزاری جام‌جهانی، میلیون‌ها دلار هزینه کرده‌اند و در یکی از لوکس‌ترین قایق‌های تفریحی دنیا اقامت کرده‌اند تا بازی‌ها را، از نزدیک و در فضایی دور از تصور ما ببینند. منطقه مروارید در دوحه، به‌خاطر هتل‌ها و اقامتگاه‌های مجلل و گران‌قیمتش شهرتی جهانی بین ابرپولدارها پیدا کرده اما چند نفر از این پولدارها، ‌حتی می‌خواهند در این منطقه اعیانی هم متفاوت باشند و به همین‌خاطر، در طول برگزاری جام‌جهانی، در یکی از متفاوت‌ترین قایق‌های تفریحی دنیا اقامت می‌کنند. این قایق، ‌که قبل از جام‌جهانی به دوحه آمده، و شهرتی جهانی دارد، 35خدمه دارد و مهمانانش را، البته به شرط اینکه استطاعت اجاره کردن اتاق در آن داشته باشند را، در تجمل غرق می‌کند. هزینه اقامت در این قایق، هفته‌ای نیم میلیون دلار است؛ یعنی اگر کسی در طول یک ماه جام‌جهانی در این قایق اقامت کند، فقط باید 2میلیون دلار برای اسکان بپردازد. برای ابرپولدارها، مسئله نه فقط اقامت مجلل در این قایق تفریحی، که حضور در جایی است که تنها معدود افراد روی کره زمین توانایی تقبل آن را دارند. البته خدمات این قایق هم بی‌نظیر است؛ در 3طبقه از این قایق انواع استراحتگاه‌های مجلل و رستوران‌ها وجود دارد و مهمانان می‌توانند در فضاهای روباز آن، از سونا و جکوزی و یک زمین گلف استفاده کنند.
سرویس‌های خارج از قایق هم کاملا اختصاصی است؛ مهمانان برای رفتن به استادیوم و دیگر مناطق دوحه، لیموزین‌های لوکس در اختیار دارند و حتی می‌توانند از کاپیتان بخواهند که قایق را برایشان  جا به جا کند تا منظره‌های جدیدی ببینند.
جالب‌ترین نکته اقامت در این قایق این است که هویت مهمانان، که عموما ابرپولدارها و سلبریتی‌ها هستند، فاش نمی‌شود و کسی نمی‌داند چه‌کسی در یک ماه، 2میلیون دلار برای این هتل لوکس شناور می‌پردازد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید