• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 21 آذر 1401
کد مطلب : 179752
+
-

احصای ۲۶۰پروژه بهداشتی و درمانی نیمه‌تمام در فارس

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از احصای ۲۶۰پروژه بهداشتی و درمانی نیمه تمام در این استان خبر داد و گفت: برای اتمام این پروژه‌ها به هزارمیلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
به گزارش ایسنا، علی‌اکبر رامجردی با بیان اینکه مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس متعهد به تکمیل ١٧٠ پروژه از بین کل پروژه‌های نیمه تمام حوزه سلامت شده است، افزود: پروژه‌های بالای ٥٠ درصد پیشرفت فیزیکی در اولویت قرار گرفتند.
او با بیان اینکه خیرین، تامین مالی همه یا بخشی از این ۱۷۰پروژه را متقبل شده‌اند، گفت: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل ۱۷۰پروژه یادشده، ۵۳۶میلیارد تومان است و البته تاکنون خیرین برای تکمیل ٦٢پروژه از این ۱۷۰پروژه اعلام آمادگی کرده‌اند.
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس با تأکید بر اینکه باید تلاش شود تا این اقدام نمودی برای دیگر استان‌ها شود، اظهار کرد: تصمیم‌گیری‌هایی که از مرکز انجام می‌شود، موجب کندی اقدامات شده و باید اجازه داده شود به مدیران استان این مهم را دنبال کنند.
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس همچنین گفت: علاوه بر پروژه‌های گفته شده، این مجمع 8پروژه به ارزش ۱۵۰۰میلیارد تومان را امسال در دستور کار دارد که احداث و توسعه بیمارستان سرطان جنوب و اقامتگاه همراه بیمار بخشی از این پروژه‌هاست. مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز بیان کرد: طی یک دهه اخیر با توجه به تحریم‌های ظالمانه و مشکلات اقتصادی، اتمام پروژه‌های عمرانی روند کندی را سپری کرده است.
محمود نجابت با بیان اینکه با شرایط فعلی و محدودیت مالی دولت و جامعه، اتمام این پروژه‌ها سخت شده است، افزود: استاندار فارس پیشنهاد دادند که از مشارکت مردمی و خیرین این پروژه‌ها تکمیل شوند که در این راستا ۲۶۰پروژه نیمه تمام که درصد پیشرفت فیزیکی بالا و هزینه کمتری برای بهره‌برداری داشتند، انتخاب شدند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید