• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 15 آذر 1401
کد مطلب : 179270
+
-

عدد خبر/4 میلیون

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان گفت: در 8ماه سال‌جاری، 4میلیون‌و۴۳۷ هزار و ۱۵۲نفر از مرزهای خوزستان تردد داشتند. به گزارش مهر، محمد جولانژاد اظهار کرد: از این میزان 2 میلیون و ۶۹۷هزارو۵۰۱ زائر ایرانی و ۸۷۶هزارو۲۸۸ مسافر خارجی از پایانه مرزی شلمچه تردد داشتند. در پایانه مرزی چذابه نیز تردد ۷۳۰هزارو۷۸۴ زائر ایرانی و ۱۳۲هزارو۵۷۹ مسافر خارجی به ثبت رسید.

54 پروژه 
معاون بهره‌برداری و توسعه شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: برای سال آینده ۵۴ پروژه با هدف کاهش تنش‌های آبی در استان تعریف شده است. به گزارش تسنیم، مهدی جهان‌طلب افزود: جمع اعتبارات مورد نیاز برای اجرای پروژه‌ها در سال آینده در حوزه شهری 850میلیارد تومان و در حوزه روستایی بیش از 1200میلیارد تومان است که مصوب نیز شده‎اند.

115 کیلومتر 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان شمالی از ابلاغ شرکت مخابرات ایران برای اجرای فیبر نوری به طول ۱۱۵کیلومتر در رازوجرگلان خبر داد و گفت: اجرای این طرح آغاز شده ‌است. به گزارش ایرنا، سیدعلی مرتضوی افزود: شرکت مخابرات ایران اجرای فیبر نوری به طول ۴۰۰کیلومتر در خراسان شمالی را ابلاغ کرده است که شهرستان مرزی رازوجرگلان با ۱۱۵کیلومتر فیبرنوری بیشترین سهم اجرا از این پروژه  را دارد.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید