• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 12 آذر 1401
کد مطلب : 178844
+
-

خبرهای کوتاه/ اعطای نشان «فداکاری» به 4فرمانده ارتش

نشان «فداکاری» اعطایی فرماندهی معظم کل قوا به دانشگاه افسری امام علی(ع) به 4فرمانده پیشین نیروی زمینی ارتش اهدا شد. به‌گزارش فارس، این نشان طی مراسمی در این دانشگاه، توسط فرمانده کل ارتش به «امیرسرلشکر حسین حسنی سعدی»، «امیرسرتیپ عبدالله نجفی»، «امیرسرتیپ احمد دادبین»و «امیرسرتیپ عبدالعلی پورشاسب» فرماندهان پیشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اهدا شد.

   سفر امیرعبداللهیان به ایتالیا لغو شد
یک منبع مطلع در وزارت امورخارجه گفت: با توجه به‌ برنامه پراهمیت دیگری که در تهران در دستورکار قرار دارد، موضوع سفر با هدف شرکت در نشست گفت‌وگوی مدیترانه از دستورکار خارج شده‌است. این منبع مطلع به ایرنا گفته‌است که با توجه به مناسبات خوب فیمابین تهران و رم، برنامه سفر دوجانبه وزیر خارجه ایتالیا به تهران در زمان مورد توافق انجام خواهد شد. امیرعبداللهیان در ٢٠تیرماه سال‌جاری به دعوت رسمی همتای خود به رم سفر کرده بود.

   زیردریایی‌های فوق‌سنگین به نیروی دریایی افزوده می‌شود
معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش با اشاره به توسعه و پیشرفت چشمگیر تجهیزات ارتش در دریا و آب‌های آزاد، گفت: به‌زودی زیردریایی‌های فوق‌سنگین به نیروی دریایی راهبردی ارتش اضافه خواهد شد. به‌گزارش ایرنا، امیر دریادار بابک بلوچ در سخنرانی پیش‌ از خطبه‌های این هفته نمازجمعه قم افزود: به‌زودی اخبار و اتفاق‌های افتخارآمیزی از اقتدار و قدرت نیروی راهبردی دریایی ارتش در آب‌های آزاد و دستاوردهای آنها به اطلاع مردم خواهد رسید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید