• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 10 آذر 1401
کد مطلب : 178705
+
-

3روش تبلیغی تعمیرکاران

راهنمای کسب‌ وکار
3روش تبلیغی تعمیرکاران

در هر محله و شهری تعمیرکاران ماهر جزو افراد کارآمد و مؤثر در برطرف کردن نیازهای شهروندان درخصوص تعمیر وسایل خانگی یا حمل‌ونقل و حتی امور خانه و محله هستند که وجودشان برای محله و شهر ضروری است. بخشی از شناخت و دسترسی شهروندان به تعمیرکاران محله و شهر از طریق تبلیغ شفاهی است که معمولاً دهان به دهان بین شهروندان می‌چرخد و تعمیرکارانی که مدت زمان زیادی در یک شغل و یک محله یا شهر سکونت و فعالیت دارند از موهبت این تبلیغ رایگان و مردمی بهره‌مند می‌شوند. اما در این میان، تعمیرکارانی هم هستند که به‌دلیل در ابتدای راه‌بودن، یا جا‌به‌جایی محل سکونت یا کار خود، نیاز به معرفی مهارت دارند.

1.راه‌اندازی سایت
بسیاری از شهروندان به محض مواجهه با مشکل کار یکی از وسایل اساسی خانه، به سراغ گوشی تلفن رفته و با جست‌وجو در سایت‌های اینترنت دنبال تعمیرکاران ماهر می‌گردند. اگر شما هم جزو آن گروه از تعمیرکاران باشید که برای شغل و مهارت خود سایت اختصاصی و تخصصی دارید، حتماً یکی از آن گزینه‌های احتمالی هستید که ممکن است توسط شهروندی که نیاز به تعمیرکار ماهر دارد انتخاب شوید و از طریق سایت و اطلاعاتی که از کارتان در آنجا قرار داده‌اید با شما تماس گرفته شود. پس اگر هنوز سایت خودتان را راه‌اندازی نکرده‌اید 
دست بجنبانید.

2.بازاریابی پیامکی
تبلیغ از طریق پیامک را هم دست‌کم نگیرد، چرا که تبلیغ و بازاریابی پیامکی از روش‌های ساده و مؤثر تبلیغات برای تعمیرکاران است. در اس‌ام‌اس مارکتینگ اول از همه باید ارسال انبوه یعنی ارسال پیام در تعداد بالا داشته باشید. می‌توانید متن پیامک جذابی با کلمات تأثیرگذار را به‌عنوان معرفی کسب‌وکارتان بنویسید و بعد به‌صورت انبوه ارسال کنید. این اقدام فواید متعدد و در مواردی اثرات گسترده‌ای دارد. با ارسال پیامک انبوه، پیامک تبلیغاتی شما به‌دست تعداد زیادی از مخاطبان که ممکن است به خدمات شما نیاز داشته باشند، می‌رسد و احتمال تماس با شما بیشتر می‌شود.

3.تبلیغات هدفمند
شما در بازاریابی پیامکی به بانک شماره‌های به‌روز دسترسی خواهید داشت. می‌توانید برای ارسال کد تخفیف، معرفی کسب‌وکارتان با خدماتی که قرار است به تعمیرگاه اضافه کنید، از این بانک شماره استفاده کنید. به‌عنوان مثال، اگر تعمیرگاه ماشین دارید، آدرس مغازه و خدمات‌تان را برای بانک شماره محله‌های اطراف ارسال کنید. همچنین می‌توانید از قسمت ارسال هدفمند به مشاغل و اصناف خاصی پیامک بفرستید و تبلیغات هدفمندی داشته باشید. با این رویکرد تبلیغی، هم برای کسانی که در ردیف مخاطبان شما نیستند پیامک نفرستاده‌اید و هم دقیقاً مخاطبان احتمالی و اصلی خود را نشانه رفته‌اید.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :