• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 9 آذر 1401
کد مطلب : 178687
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/0gYEV
+
-

مدعی کم‌حرف!

مدعی کم‌حرف!

پرتغال دومین بازی‌اش در جام‌جهانی2022 را نیز با برد پشت‌سر گذاشته است؛ تیمی که خیالش از بابت صعود کاملا راحت شده و دیگر حتی دغدغه صدرنشینی هم ندارد. پرتغال با این روند خوب، می‌تواند در بازی سوم به‌راحتی به نفرات اصلی‌اش استراحت بدهد؛ مزیتی که این تیم را در موقعیتی بهتر از سایر رقبا قرار می‌دهد. به‌نظر می‌رسد این تیم پرستاره، پتانسیل تبدیل‌شدن به یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این جام را دارد؛ هر‌چند که بازیکنان این تیم ترجیح می‌دهند در این مورد سروصدای زیادی به راه نیندازند.
 
   بدشانس مثل کریستیانو
در بسیاری از تصاویر بازی پرتغال و اروگوئه، ردپایی از جشن و شادی کریس رونالدو دیده می‌شود اما او در این نبرد گلی به ثمر نرسانده است. گل اول این بازی، به نام برونو فرناندز ثبت شد. به‌نظر می‌رسید توپ حداقل به موهای کریس برخورد کرده اما گل به نام فرناندز نوشته شد. بررسی‌های دقیق‌تر آدیداس به‌عنوان کمپانی تولیدکننده توپ نیز نشان داد که برخوردی بین رونالدو و توپ در کار نبوده است. در نتیجه حتی با وجود اصرار فدراسیون پرتغال، بعید است این گل به رونالدو تعلق بگیرد. کریس در این بازی، یک بدشانسی بزرگ دیگر هم داشت. او دقایقی قبل از ضربه پنالتی تیمش تعویض شد تا شانس زدن این ضربه را از دست بدهد. فرناندز پشت توپ قرار گرفت و این ضربه را به گل تبدیل کرد. رونالدو اگر کمی خوش‌شانس‌تر بود، در این بازی 2گل می‌زد و گل‌هایش در جام را دورقمی می‌کرد. فعلا تعداد گل‌های او در این جام روی عدد8 باقی مانده است.

   برونو، او یک مهاجم است
وقتی ترکیب اولیه پرتغال روبه‌روی اروگوئه منتشر شد، خیلی‌ها معتقد بودند که برناردو سیلوا در خط حمله بازی می‌کند و برونو هافبک است اما در واقعیت، برونو یکی از 3مهاجم تیم در این نبرد بود. پرتغال برخلاف بازی قبلی که با 2مهاجم به زمین رفته بود، این‌بار 3مهاجمه بازی کرد و نمایش بسیار خوبی هم داشت. به‌نظر می‌رسد آنها تا پایان جام این ترکیب را حفظ می‌کنند و برونو را در کنار رونالدو و ژوائو فلیکس، در خط حمله قرار می‌دهند. نکته مهم در مورد پرتغال، زدن 5گل در 2مسابقه توسط این تیم است. آنها صاحب یکی از بهترین خطوط حمله رقابت‌های جام جهانی هستند و این یک برگ برنده مهم برای این تیم به شمار می‌رود.
 
   این نیمکت طلایی
در مورد پرتغال، یک حقیقت مهم دیگر هم وجود دارد. این تیم صاحب نیمکت بسیار خوبی است و این ماجرا هم کمک بزرگی به این تیم می‌کند. آنها روی نیمکت نفرات بسیار خوبی دارند و دست سرمربی پرتغال برای ایجاد هر تغییری در زمین بسیار باز به‌نظر می‌رسد. این یک شانس بزرگ است که می‌تواند در کوران مسابقه‌ها به پرتغال کمک کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید