• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 9 آذر 1401
کد مطلب : 178646
+
-

سردار حاجی‌زاده: مشکلات ناشی از 8سال دولت قبل است

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ویژه برنامه «ایران مقتدر» که از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمن به کمتر از نابودی ما راضی نیست، گفت: در حوزه‌ اقتصاد مشکل ناشی از فشار حداکثری، تحریم‌ها و دولتی است که 8سال چشمش به‌دست خارجی‌ها بوده و به فرامین رهبرانقلاب عمل نکرد، ؛ اما باید دست به‌دست هم دهیم و این مشکلات را برطرف کنیم.
براساس گزارش فارس، سردار امیرعلی حاجی‌زاده همچنین با اشاره به حوادث 2ماه اخیر کشور گفت: کسانی که در اغتشاشات اخیر فریب خوردند ضد‌انقلاب نیستند و جزو فرزندان ما و مردم هستند و باید دشمن را بشناسند؛ من تعجب می‌کنم با این همه مشکلات و دشمنانی که داریم چرا نباید در آموزش و پرورش درسی به نام دشمن‌شناسی داشته باشیم و چرا فرزندان ما نباید روی این بخش مسلط باشند.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه تصریح کرد: گرفتاری امروز ما به‌خاطر این است که جوانان و نوجوانان کشورمان دوران انقلاب، جنگ، ترور‌ها و دشمنی‌ها را ندیده‌اند و تاریخ هم خیلی نمی‌خوانند با این اوصاف تصور می‌کنند هر چه دشمن بگوید باید آن را باور کنیم و بپذیریم که اینها خودی هستند و در کشور جنایتی اتفاق افتاده است. به هر روی همه ما از فوت خانم امینی متاثر شدیم، اما به‌خاطر اینکه دشمن را از خودی به درستی تشخیص ندادیم امروز بیش از ۳۰۰ نفر جانباخته و شهید داده‌ایم.
فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با بیان اینکه در مورد فوت خانم مهسا امینی اگر از همان ابتدا به درستی اطلاع‌رسانی می‌شد شاید کار به اینجا نمی‌رسید، تصریح کرد: در مورد هواپیمای اوکراینی هم ما از همان ساعت اول از موضوع اطلاع داشتیم و می‌دانستیم چه شده، ولی بقیه ستاد‌ها و مجموعه‌ها قبول نکردند و وقتی ما آنها را توجیه کردیم و خودشان به جمع‌بندی رسیدند بعد از ۴۸ ساعت تصمیم‌گیری شد.
سردار حاجی‌زاده در مورد نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیشرفت‌های موشکی نیز بیان کرد: انصافا ما نمی‌توانیم این را به خوبی بیان کنیم که اگر ورود رهبری به حوزه موشکی نبود چه اتفاقی می‌افتاد. معظم‌له در سال‌های جنگ کلنگ کارخانه موشکی را زدند و تحویل 2 فروند موشک به وزارت سپاه هم با تأیید و پیگیری ایشان اتفاق افتاد. چون در آن مقطع هنوز این موشک‌ها باز نشده بود و بچه‌ها نگران بودند که این موشک‌ها خراب شوند، اما رهبری به بچه‌های صنعت شهید همت تأکید کردند و گفتند شک نکنید، موشک‌ها را باز کنید و ساخت موشک را شروع کنید.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید