• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 8 آذر 1401
کد مطلب : 178518
+
-

تهدید مسی

مکزیکی‌ها معتقدند ستاره آرژانتینی به پرچم کشورشان بی‌احترامی کرده است

تهدید مسی

کلیپی از شادی بازیکنان آرژانتین پس از پیروزی بر مکزیک در رختکن منتشر شده که یک نکته فنی و یک نکته خبری دارد. از لحاظ فنی این طرز شادی کردن برای تیمی مدعی و پرستاره همچون آرژانتین در یک بازی ساده مرحله گروهی که هنوز حکم صعود این تیم را ندارد، یعنی سقف آرزوهای تیم کوتاه است. چنین کلیپ‌هایی معمولا پس از قهرمانی‌ها یا صعودهای دراماتیک منتشر می‌شود. نکته خبری این است که لیونل مسی هنگام تعویض کفش، با پا به پرچم مکزیک که روی زمین افتاده، لگد می‌زند و همین باعث خشم مکزیکی‌ها شده و احساسات ناسیونالیستی آنها را برانگیخته است.
حتی یکی از بوکسورهای معروف مکزیکی مسی را تهدید کرده که اگر دستش به او برسد، به‌خاطر این بی‌احترامی بلای بدی سرش می‌آورد. ساول کانلو آلوارز، بوکسور مشهور مکزیکی در پی این اتفاق نوشت: «دیدم که مسی با پیراهن ما زمین را تمیز کرده است. او باید به درگاه خدا دعا کند که من پیدایش نکنم. همانطور که من به آرژانتین احترام می‌گذارم، او هم باید به مکزیک احترام بگذارد. من درباره کل این کشور صحبت نمی‌کنم، بلکه منظور من کارهای مزخرفی است که مسی انجام داده است.» آگوئرو، دوست و هم‌اتاقی سابق مسی به این بوکسور توضیح داده که در رختکن و شلوغی‌اش چنین اتفاقاتی می‌افتد و مسی عمدی در بی‌احترامی به مکزیکی‌ها نداشته است.
درباره کاپیتان آرژانتین اخبار نقل‌وانتقالاتی تازه‌ای هم منتشر شده که احتمال حضور او در لیگ فوتبال حرفه‌ای آمریکا را در فصل آینده افزایش می‌دهد. دیوید بکام، رئیس باشگاه اینتر مایامی با او برای فصل آینده به توافق رسیده است. مسی تا پایان فصل با پاری‌سن‌ژرمن قرارداد دارد و باشگاه فرانسوی دنبال تمدید قرارداد است. خود مسی تا پایان جام‌جهانی در این‌باره صحبت نخواهد کرد. بارسا تاکنون پیشنهادی برای پیوستن مسی به او ارسال نکرده است. اگر این انتقال به آمریکا صورت بگیرد و رونالدو هم به عربستان برود، هواداران فوتبال حق دارند چند شبانه‌روز گریه کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید