• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
یکشنبه 6 آذر 1401
کد مطلب : 178247
+
-

ساماندهی وانت‌بارها در تبریز

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز از آغاز طرح ساماندهی و تعیین محل وانت‌بارهای فروش میوه در سطح شهر تبریز خبر داد. به گزارش ایلنا، جواد صدیقی با اشاره به صدور اطلاعیه درخصوص ساماندهی و تعیین محل استقرار وانت بارهای فروش میوه گفت: براساس تبصره ۱ بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری و همچنین بند ۱ ماده ۲ دستورالعمل مدیریت حمل‌ونقل و بار و ابلاغیه سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های وزارت کشور، شهرداری تبریز اقدام به ثبت‌نام و ساماندهی وانت بارها می‌کند.
وی با اشاره به مهلت ۱۰ روزه برای ثبت‌نام صاحبان وانت بار در این طرح افزود: در راستای پاسخگویی به درخواست‌های مکرر شهروندان تبریز درخصوص رفع سدمعبر وانت بارها و تعیین تکلیف آنها این اقدام صورت گرفته است و با ثبت‌نام و جانمایی وانت‌بارها به‌دنبال رفع سد معبر و حل این معضل هستیم. صدیقی، با دعوت از صاحبان وانت بار برای ثبت‌نام و تعیین محل استقرار در این طرح گفت: درصورت عدم‌مراجعه مالکان خودرو در زمان مقرر در برابر مقررات و ضوابط شهرداری، نسبت به جمع‌آوری و تحویل خودرو به پارکینگ اقدام خواهد شد.
 معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری تبریز با تأکید بر اینکه تمامی مراحل ثبت‌نام و ساماندهی وانت بارها به‌صورت رایگان صورت می‌پذیرد، اظهار کرد: مالکان وانت بارها می‌توانند با در دست داشتن اصل و تصویر سند مالکیت خودرو، کارت ملی مالک خودرو، گواهینامه، بیمه خودرو و آدرس محل سکونت مالک جهت ثبت‌نام به سازمان مدیریت حمل‌ونقل  بار شهرداری تبریز واقع در ضلع غربی ترمینال بزرگ تبریز مراجعه کنند.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید