• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
سه شنبه 10 آبان 1401
کد مطلب : 175655
+
-

ماهی ۲۰ دلار برای تیک آبی توییتر

توییتر قصد دارد حدود 20دلار در ماه از کاربرانی که‌تیک آبی دارند یا می‌خواهند داشته باشند، دریافت کند. تیک آبی در توییتر به‌حساب کاربرانی اضافه می‌شود که به‌عنوان کاربر تأیید شده این پلتفرم اجتماعی، شناخته می‌شوند. اما حالا از زمانی که ایلان ماسک مالکیت این شبکه اجتماعی بزرگ را در دست گرفته است، این قانون وضع شده و گفته می‌شود فقط با پرداخت این رقم، تیک آبی آنها حفظ می‌شود. به گزارش ورج، ماسک که روز جمعه به‌عنوان مدیرعامل پلتفرم رسانه‌های اجتماعی انتخاب شده، در توییتی نوشت: «کل فرایند تأیید، هم‌اکنون در حال اصلاح است.»
این شرکت قصد دارد اشتراک ماهانه 4.99دلاری خود به نام توییتر آبی را به 19.99دلار در ماه افزایش دهد. آنچه از مکاتبات داخلی و اطلاعات افراد آگاه فاش شده، این است که این قیمت ممکن است تغییر کند. البته گفته می‌شود توییتر ویژگی‌های بیشتری از جمله تأیید را اضافه خواهد کرد تا بین حق اشتراک و کارایی بیشتر، توازن برقرار کند. ماسک به‌عنوان ثروتمندترین فرد جهان، قصد دارد تا کاربران تأیید شده را وادار به پرداخت این پول کند تا وضعیت خود را حفظ کنند. کاربران تأیید شده فعلی پس از راه‌اندازی توییتر آبی جدید 90روز فرصت دارند تا در توییتر آبی مشترک شوند، وگرنه تیک آبی خود را از دست خواهند داد.
توییتر آبی فعلی حدود یک سال پیش راه‌اندازی شده است و راهی برای مشاهده پست‌های بدون آگهی از برخی ناشران است و همچنین تنظیمات سفارشی‌سازی‌ اضافی به مشترکین ارائه می‌دهد. ماسک به روشنی در مورد تمایل خود برای افزایش تعداد اشتراک‌ها به‌منظور تامین نیمی از درآمد توییتر و همچنین اشتیاق خود برای بازنگری فرایند تأیید در ماه‌های قبل از تصاحب 44میلیارد دلاری شرکت، گفته بود. کارمندانی که روی به ‌روزرسانی‌های توییتر آبی کار می‌‌کنند، روز یکشنبه مطلع شدند که باید مهلت ۷ نوامبر را رعایت کنند، وگرنه اخراج خواهند شد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید