• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 27 مهر 1401
کد مطلب : 174484
+
-

با مردم/فیلترینگ دائمی برخی شبکه‌های اجتماعی به نفع جامعه است

مسئولان باید با فیلترینگ دائمی برخی شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام خدمت بزرگی به جامعه کنند و در این زمینه احساسی و غیرکارشناسی عمل نکنند چرا این شبکه‌ها باعث انحطاط جوانان، گرایش آنها به افکار خاص و اخبار زرد و اختلاف و جدایی بین نسل‌ها و خانواده می‌شود.
منانی از تهران

تخصصی‌ترین امور همدان غیرکارشناسی اداره می‌شود
چندی پیش یک مسئول در همدان از ضرورت الحاق ۱۵۰۰ هکتار به شهر همدان گفت. چندی بعد مسئولی دیگر این عدد را به 2هزار هکتار رساند و اکنون مسئولی دیگر این میزان را به 3هزار هکتار رسانده است. سؤال من به‌عنوان یک بازنشسته با سواد دیپلم این است که چطور می‌شود تخصصی‌ترین امور بدون بررسی علمی و کارشناسانه توسط برخی افراد با اهداف خاص به شهر تحمیل شود و نتیجه این اعمال نظرهای از بالا به پایین و غیرکارشناسی در طول این سال‌ها بشود وضعی که امروز به‌وجود آمده است. چطور می‌شود 3مسئول در یک موضوع نتوانند یک عدد ثابت اعلام کنند تا چه رسد به بقیه امور.
عطایی از همدان

حقوق انسانی دستیاران پزشکی در بیمارستان‌های دولتی رعایت شود
در بیمارستان‌های شفا یحیائیان، رسول اکرم، فیروزگر و سایر بیمارستان‌های دولتی فشار کاری دستیاران پزشکی سال اول آنقدر زیاد است که در طول هفته وقت استراحت و خواب برای این قشر کمترهست. اگر قرار است این قشر پزشکان آینده باشند باید به آنها اجازه دهند حداقل سلامت خود را حفظ کنند که با این روال امکان‌پذیر نیست.
پزشک آینده

پیامک
مشکل پارکینگ در قم شهروندان را خسته کرده است

کلانشهر قم با جمعیت چند میلیونی و زائران دائمی همواره با مشکل پارکینگ و کمبود آن مواجه است. مسئولان مدام وعده می‌دهند که مشکل حل خواهد شد ولی نه خبری می‌آید و نه اقدامی صورت می‌گیرد. برخی مسیرها نیز نیازمند ساماندهی و اجرای طرح‌های مصوب برای کاهش ترافیک هستند که ازجمله آنها مسیر قبرستان نو است. درحالی‌که جمع‌آوری مغازه و واحدهای تجاری پیرامون قبرستان نو که پیش‌شرط اولیه ساماندهی این محور و کاهش ترافیک در کنار احداث زیرگذر اصلی در این خیابان پرتردد شهری است، همچنان به حال خود رها شده هر روز بر ترافیک افزوده می‌شود و خودروهای بیشتری مستاصل و درمانده برای یک جای پارک هستند. وقتی به‌گفته خود مسئولان قم حداقل 120هزار پارکینگ نیاز دارد چرا به این مسائل توجه نمی‌شود.
جونقانی از قم

انگیزه خرید روزنامه در مخاطبان باید افزایش یابد
جدای سیاست و خط‌مشی روزنامه‌ها، اگر مسئولان این رسانه‌ها صفحاتی را به اطلاعات عمومی، فرهنگ کشورها، ‌حیات‌وحش و از این دست از منظر عمومی و نه صرفاً نقد و سخنان مسئولان اختصاص دهند و با طراحی بازی‌های فکری و گذاشتن جایزه، مخاطبان را سرگرم کنند، می‌توانند مردم را تشویق به خرید روزنامه کنند و حتی مخاطبان جدید دست و پا کنند.
کلهر از تهران

آموزش احکام اسلامی در میان برنامه‌های تلویزیونی عالی و تأثیر‌گذار است
اخیراً متداول شده در میان برنامه‌های تلویزیونی‌ چنددقیقه احکام اسلامی با روش‌های جذاب آموزش داده می‌شود. استمرار این روند خصوصا برای نسل جوان بسیار مفید و آموزنده است. از بانیان این حرکت شایسته کمال تشکر را دارم.
مقتدایی از کرج

 

این خبر را به اشتراک بگذارید