• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
شنبه 23 مهر 1401
کد مطلب : 173911
+
-

افشاگری وزیرکشور از دست‌های پنهان آشوب‌ها

وحیدی: هسته‌های سازمان یافته رژیم صهیونیستی به برخی برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰هزارتومان داده‌اند

 وزیر کشور با بیان اینکه برخی اغتشاشگران در خارج آموزش دیده بودند و برای آنها پول می‌فرستادند، گفت: برای برخی از اینها مرتب پول واریز شده ‌است و به بعضی دیگر هم برای هر کوکتل مولوتوف، پول داده‌ شده ‌است.
به‌گزارش ایرنا، احمد وحیدی در نخستین همایش ملی «جهادگران تبیین دانشگاه»، با اشاره به نقش رسانه‌های معاند در آشوب‌های اخیر گفت: جالب است کسانی که به ایران ایراد می‌گرفتند که چرا از غزه و لبنان حمایت می‌کند، امروز کارهای خود را با شبکه فارسی‌زبان وابسته به عربستان‌سعودی تطبیق می‌دهند؛ عربستانی که در یک روز، ۸۲نفر را گردن زد یا اینکه به‌خاطر قطعه‌قطعه کردن یک خبرنگار، آنقدر افتضاح بالا گرفت که حتی آمریکایی‌ها هم نتوانستند آن را لاپوشانی کنند.
وی با اشاره به تلاش رسانه‌ای غرب و آمریکا برای آسیب زدن به انقلاب و مردم ادامه‌ داد: در آمریکا ظرف یک هفته ۱۵۰۴مقاله، در انگلستان در عرض ۹روز ۷۲۰مقاله و در اتحادیه اروپا از ۱۶ تا ۲۴ سپتامبر ۱۳۴مقاله درباره مهسا امینی نوشته شد. همچنین اخیرا اعلام شد که ۲۴۰میلیون توییت دراین باره زده شده که اینها برای چندهزار کاربر با استفاده از روبات‌ها بوده‌است.
وحیدی با تأکید براینکه دشمن اینگونه کار می‌کند عنوان‌ کرد: دشمن آنقدر «ضدحقیقت» را حقیقت نشان می‌دهد که برخی باور می‌کنند. درمقابل همه تلاش‌هایی که ازسوی دشمنان صورت گرفت، در شلوغ‌ترین روز تجمعات اخیر ۴۵هزار نفر در تجمعات شرکت کردند که بین اینها تعداد زیادی جوانان هیجان‌زده و احساسی بودند. البته تعدادی هم سازمان‌یافته و آموزش‌دیده بودند و خیلی خشن برخورد می‌کردند. در ملاقات با برخی مجروحان حوادث اخیر، متوجه شدیم این افراد سازمان‌یافته و آموزش‌دیده به برخی مجروحان گفته بودند که «می‌خواهیم چشمت را در بیاوریم» و برای همین کار تلاش هم کرده بودند.

آشوبگران آموزش‌دیده
وزیر کشور همچنین گفت: با مشاهده اقدام‌های این افراد گاهی تعجب می‌کردیم چگونه یک انسان می‌تواند به این اندازه قسی‌القلب باشد. برخی از اینها در خارج از کشور آموزش دیدند و از خارج هم برای آنها پول می‌فرستادند. درباره یک نفر که مقابل وزارت کشور بازداشت شده بود، گفته شد که مرتب به‌حساب او پول واریز می‌شد و هر ۱۰ تا ۱۵ دقیقه، حدود ۲۵ تا ۳۰میلیون به‌حساب این فرد واریز شده بود.
وحیدی افزود: هسته‌های مختلفی در ناآرامی‌های اخیر فعال بودند. مثلا هسته‌های سازمان‌یافته رژیم صهیونیستی فعالیت داشتند و به برخی برای هر کوکتل مولوتوف ۵۰۰هزارتومان داده می‌شد. وی در ادامه با اشاره به تجمعات برخی دانشگاه‌ها تأکید کرد: در دانشگاه‌ها در اوج شلوغی، ۱۸هزارنفر از جریان‌های مختلف در تجمعات حضور داشتند، این درحالی‌است که  تعداد کل دانشجویان ما ۳میلیون‌و۲۰۰هزارنفر است، اما به‌گونه‌ای جلوه می‌دادند که انگار همه دانشجویان ما در تجمعات حضور داشتند؛ این مسائل نیاز دارد که به درستی تبیین شود.
وحیدی با بیان اینکه یکی از اهدافی که دشمنان دنبال می‌کنند این است که مشروعیت مرجعیت گفتمان و گفتار انقلاب را از آن بگیرند، عنوان‌ کرد: اکنون اینگونه جلوه می‌دهند که وضعیت اقتصادی جمهوری‌اسلامی جزو بدترین اقتصادهای دنیاست، درصورتی‌که وقتی اعداد و ارقام را می‌بینیم، متوجه می‌شویم اصلا چنین نیست و مثلا در همین ۶ماه گذشته رشد صنعت ما بالای ۵درصد بوده‌است.
وزیر کشور در ادامه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اضافه ‌کرد: واقعا الان بحث حجاب و بی‌حجابی و گشت ارشاد نیست و همانگونه که رهبر معظم‌ انقلاب فرمودند، آنها با ایران قوی مخالفند.



 

این خبر را به اشتراک بگذارید