• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172953
+
-

گرگ‌بازی!

رم با درخشش دیبالا مهم‌ترین بازی هفته را برد تا مورینیو و تیمش چهره مدعی به‌خود بگیرند

گرگ‌بازی!

مدت نسبتا زیادی از خداحافظی با ماسک‌های کرونا می‌گذرد اما در فوتبال ایتالیا یک نفر همیشه با ماسک معروفش دیده می‌شود. ماسکی که این بار در سن سیرو روی صورت پائولو دیبالا ظاهر شده است. برترین بازیکن این ماه باشگاه رم، این هفته یک ‌نمایش درخشان روبه‌روی تیمی داشت که قرار بود در تابستان به آن ملحق شود. پائولو به اینتر نرفت، پیراهن رم را به تن کرد و روبه‌روی نراتزوری، گل مهمی به ثمر رساند. شروع تیم اینزاگی در این مسابقه توفانی بود. گل اول آنها با تصمیم VAR مردود شد اما دقایقی بعد دی مارکو بالاخره اینتر را پیش انداخت. با این حال ضربه دیدنی و مهارنشدنی دیبالا، رم را به بازی برگرداند و در دقایق پایانی، این کریس اسمالینگ بود که پیروزی را به گرگ‌ها هدیه کرد. مورینیو این بار در زمین تیمی برنده شد که هوادارانش هنوز شیفته این مربی هستند. این نتیجه برای رمی که از سال 2017موفق به شکست دادن اینتر نشده بود، فوق‌العاده به‌نظر می‌رسید. به جز دیبالا و اسمالینگ، لورنزو پلگرینی نیز شب جذابی را در زمین اینتر تجربه کرد و نمایش درخشانی روبه‌روی این تیم داشت. رم با این برد، رسما به جمع مدعیان قهرمانی سری‌آ برگشت.
 دیدار این هفته امپولی و میلان نیز در نوع خودش دیوانه‌وار بود. بازی در 90 دقیقه فقط یک‌گل داشت اما از شروع وقت‌های تلف‌شده، بارانی از گل در این مسابقه به راه افتاد. بایرامی در دقیقه 92این مسابقه، پاسخ گل انته ربیچ را داد اما بالو و لیائو در دقایق 93و 97‌گل‌های بعدی را برای میلان زدند و روسونری را به یک برد حساس رساندند. لیائو که در این بازی 5‌موقعیت گل خلق کرد، این بار در 7‌بازی روی 8‌گل میلان تأثیر مستقیم داشته است. با این سطح از آمادگی بعید نیست که او فصل آینده به یکی از تیم‌های ثروتمند دنیای فوتبال ملحق شود.
 صدر جدول سری‌آ همچنان در اختیار ناپولی قرار دارد. تیمی که این هفته هم یک نمایش مطمئن مقابل تورینو داشت. آنها با درخشش و 2‌گل آنگیسا و البته مثل همیشه گلزنی کاوراتشخلیا، حریف را به راحتی شکست دادند. تیم اسپالتی در 8‌هفته گذشته، 6‌برد و 2‌تساوی کسب کرده و در فرم بسیار خوبی قرار دارد. آنها امیدوارند که این‌بار دیگر لغزشی در کار نباشد و جام قهرمانی به استادیوم سن پائولو برود. هر چند که به‌نظر می‌رسد این تیم در این مسیر سخت، حریف آماده‌ای مثل میلان خواهد داشت.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید