• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172948
+
-

نکته بازی/ حسینی چشم خورد

حسین حسینی خوش‌شانس بود که استقلال با یک پیروزی دیرهنگام سیرجان را ترک کرد و با هر 3امتیاز به تهران بازگشت، وگرنه به‌خاطر گلی که دریافت کرد حسابی ملامت می‌شد. دروازه‌بان استقلال روی ضربه‌ای که مهدی تیکدری از زاویه تقریبا بسته شلیک کرد موفق نشد واکنش خوبی نشان بدهد. دفع ناقص او منجر به دریافت گل شد و می‌رفت تا 2امتیاز ارزشمند را از کف آبی‌ها برباید. اشتباه حسینی در حالی بود که او در فیفادی اخیر یک بازی درخشان برابر سنگال ارائه داد و چندین بار مانع از گلزنی بازیکنان رقیب شد. درخشش حسینی به حدی بود که حتی برخی توصیه کردند او باید دروازه‌بان اول ایران در جام‌جهانی باشد، اما گویا گلر آبی‌ها چشم خورد و بازگشت چندان موفقی به مسابقات لیگ نداشت.

جای فرزاد خالی
از شما چه پنهان وقتی امین قاسمی‌نژاد در دقایق پایانی بازی با استقلال به زمین آمد و به جای کمک به گل‌گهر مرتکب آن پنالتی عجیب و ناشیانه شد، بیشتر از هر چیز دیگری یاد فرزاد مجیدی افتادیم؛ اخوی آقا فرهاد که فصل گذشته به‌عنوان کمک سرپرست روی نیمکت این تیم حضور داشت و البته ناگهان ناپدید شد. آن زمان و در مقطع جذب قاسمی‌نژاد از سوی استقلال، فرزادجان یکی از جملات ماندگار فوتبال ایران را به زبان آورد و گفت: «دربی نقل‌وانتقالات را از پرسپولیس بردیم.» این جمله در ادامه و با توجه به عملکرد درخشان امین(!) بارها مورد توجه قرار گرفت. قاسمی‌نژاد بعد از نیمکت‌نشینی در استقلال به گل‌گهر رفت و آنجا هم شرایط خوبی نداشت، تا اینکه این دسته‌گل را مقابل تیم سابقش به آب داد.

زمانی برای گره‌کردن مشت نیست
شکست‌های پی‌درپی امیر قلعه‌نویی برابر استقلال ادامه دارد. سرمربی سابق آبی‌ها که با این تیم افتخارات زیادی کسب کرده، از زمان جدایی از استقلال به یک حریف جنجالی برای آنها تبدیل شده که اوایل هم نتایج خوبی می‌گرفت، اما حالا مدت‌هاست که خورشید اقبال او غروب کرده است. شکست اخیر برابر استقلال که باز هم با اعلام یک پنالتی رقم خورد، ششمین باخت قلعه‌نویی به‌عنوان سرمربی گل‌گهر مقابل آبی‌ها بود. از این تعداد، گل‌گهر 5 بازی را در زمین برده و فقط یک مساوی گرفته که آن هم بعدا از سوی کمیته انضباطی 3 بر صفر به سود تیم تهرانی اعلام شد. با این همه، تنها حسن نبردن‌های قلعه‌نویی مقابل استقلال این است که دیگر فرصتی برای شادی و گره کردن مشت ندارد تا بعدا برای او تبدیل به حاشیه شود!

 

این خبر را به اشتراک بگذارید