• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172945
+
-

بربادرفته

بربادرفته

در روزی که پرسپولیس از شرایط آرمانی دور بود، تراکتور صدر نشین لیگ را در آزادی شکست داد تا جدال در بالای جدول نفس گیر شود. دفاع کند و پر اشتباه پرسپولیس در طول بازی بارها جا ماند و در نهایت یکی از توپ هایی که پشت دفاع سرخ پوشان به مهاجم تراکتور رسید کار را تمام کرد. حتی سیو فوق العاده بیرانوند هم دفاع کند پرسپولیس را به خود نیاورد تا عباس زاده کار ناتمام خود را تمام کند. لحظه کلیدی بازی اما، نه گل عباس زاده که پنالتی از دست رفته ترابی بود‌. پنالتی بحث برانگیزی که اعتراض طولانی مدت بازیکنان تراکتور و در راس شان اخباری، باعث شد هم وقت بازی کشته شود و هم اضطراب پنالتی زن اول پرسپولیس بالا برود و همه چیز در نهایت به زیان سرخ پوشان تمام شود.
در نیمه اول بازی نه پرسپولیس صلابت لازم را داشت و نه تراکتور توانست از موقعیت هایش بهره ای ببرد. هیچ کدام از دو تیم طراوت و شادابی لازم را نداشتند؛ هرچند تراکتور در همان دقیقه یک می‌توانست به گل برسد. در غفلت مدافعان پرسپولیس، گوستاوو در موقعیتی مناسب به توپ رسید ولی با یک بغل پای بی دقت آن را هدر داد. در دقیقه هفتم بازی هم باز این تراکتور بود که روی شوت هاشمی‌نژاد بخت خودش را آزمایش کرد ولی بیرانوند تسلیم ضربه‌ای نشد که گرچه غافلگیر کننده بود ولی خیلی ضرب نداشت. در ادامه توپ و میدان بیشتر در اختیار پرسپولیس بود که می‌کوشید به سیاق همیشگی‌اش خلق موقعیت کند.در نیمه دوم بازی روند پرشتاب‌تری به خود گرفت و بعد از یکی دو موقعیت نصفه و نیمه پرسپولیس، این تراکتور بود که دقایقی توپ و میدان را در اختیار داشت‌. در دقایقی که مدافعان پرسپولیس متزلزل و پر‌اشتباه بودند، تراکتوری‌ها چند باری صاحب موقعیت شدند و یک تیرک هم زند. در روزی که تعویض‌های یحیی، جواب نداد و ناآمادگی وحید امیری و آشفتگی محمد عمری، کاملا مشهود بود، لوکادیا اگر کمی
خوش شانس بود جای تیرک، تور دروازه تراکتور را می لرزاند. اتفاقی که چند دقیقه بعد عکسش رخ داد و دروازه بیرانوند باز شد. وقتی پنالتی جنجالی پرسپولیس را ترابی به بدترین شکل از دست داد، مشخص بود که بعید است سرخ پوشان بتوانند به بازی برگردند. صدرنشین لیگ پس از سال‌ها در خانه به تراکتور باخت تا دیگر مدعیان را خوشحال کند؛ یک‌باخت بد موقع، قبل از بازی حساس با سپاهان که می‌تواند معادلات جدول را به نفع آبی پوشان تمام کند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید