• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172831
+
-

هنوز روشن نیست؟!

یادداشت
هنوز روشن نیست؟!

محسن مهدیان؛  مدیرعامل

خطاب این متن کسانی اند که معترض اند. معترض به مرگ مهسا و گشت ارشاد و حجاب اجباری و اوضاع اقتصادی و غیره. فرض کنیم اعتراض شان حق است؛ راه اصلاح از دالان آدم کشی است؟
یکی گفت این ما نیستیم. گفتم بله مطمئنم. اما شما دقیقا کجا هستید؟ اصلا صدای اعتراض شما شنیده می شود؟ دقیقا لابه لای شعار «اصل نظام نشانه است» مطالبه شما کجاست؟ اصلا هشتگ و شعار شما چیست؟
واقعیت این است که بیشترین قربانی این روزها، اعتراض معترضان است. عجیب است که هنوز مسئله برای برخی روشن نیست. چشم باز کنیم و ببینیم.
زاهدان چند ده نفر را کشتند و روانه بیمارستان کردند. جیش الظلم مسئولیت عملیات تروریستی را پذیرفت. صحنه های آتش و خون را در شهر دیدیم و سکوت کردیم؟
طی این چند روز 20بانک را به آتش کشیدند. 85 آمبولانس را آسیب جدی زدند. 16 نفر مدافع امنیت را شهید کردند. 30 خودروی آتش نشانی را آتش زدند. حداقل 100 اتوبوس را تخریب کامل کردند. 15 خودروی پلیس را خسارت جدی زدند. 185 بسیجی را با قمه و چاقو زخمی و روانه بیمارستان کردند.
اینها را دیدیم و رد شدیم؟ واقعا با ریختن این خون ها خونخواه مهسائیم؟
به دلیل فراخوان‌های آشوب و محدودیت کسب وکارهای اینستاگرام حداقل 800میلیارد تومان به مردم عادی خسارت زدند.  
در میان اغتشاشگران 28 اوباش سابقه‌دار و قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند. 77نفر گروهکی از کومله و پژاک را شناسایی و بازداشت کردند. 49 منافق تروریست و 5 تکفیری و 3 بهایی را دستگیر کردند. چطور با این اراذل هم‌شعار شدیم؟  
نکند قرار است این تروریست‌های مزدور و اوباش وطنی پروژه اصلاح مشکلات را پیش ببرند؟ روشن است که مسیر اصلاح  در تجزیه این خاک و سوریه‌سازی ایران نیست.
حرف ساده است؛ نسبت به این جنگ تمام عیار خیابانی اعلام انزجار کنیم. آگاه باشیم و آگاهی دهیم. این راه، پایانش اصلاح نیست.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید