• پنج شنبه 25 مرداد 1403
  • الْخَمِيس 9 صفر 1446
  • 2024 Aug 15
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172788
+
-

کشتی کج!

کابوس پنالتی مقابل استقلال، ژنرال را رها نمی‌کند! خطای خشن بازیکن سابق آبی‌ها و پنالتی دقیق یامگا، 3امتیاز باارزش را به حساب ساپینتوی عصبانی واریز کرد

کشتی کج!

هفته هفتم لیگ برتر، شروع کاملا غافلگیرکننده‌ای داشت. هفته‌ای که با یک‌طرفه‌ترین برد فصل شروع شد. تیم حمید مطهری که در این فصل فقط یک برد به دست آورده بود، از همان دقیقه 2 دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد و تلاش نفت به تساوی کشاندن نفت هم نتیجه نداد. تیم میزبان که در استادیوم وطنی به میدان می‌رفت، 3‌بار دیگر هم دروازه تیم مهاجری را باز کرد تا یک برد فوق‌العاده را جشن بگیرد. روزهای بد نساجی در لیگ برتر تمام شدند اما روزهای بد ملوان همچنان ادامه دارند. تیم مازیار زارع این هفته هم مقابل آلومینیوم شکست خورد تا همچنان قعرنشین جدول لیگ برتر باقی بماند. پنالتی وحید محمدزاده، اولین گل خانگی این فصل آلومینیوم بود و در نهایت اولین پیروزی این فصل آنها در خانه را رقم زد.
حساس‌ترین بازی دیروز اما بین گل گهر و استقلال در سیرجان برگزار شد. نبردی هیجان‌انگیز بین امیرقلعه‌نویی و تیم سابق‌اش که پایانی جنجالی داشت. استقلال، شروع بهتری را در این نبرد تجربه کرد و با ضربه محمد محبی، به گل اول هم رسید. شاید اگر مهدی قایدی کمی بیشتر دقت می‌کرد، استقلال به راحتی به گل دوم هم می‌رسید اما مشکل آبی‌ها با موقعیت‌های گلزنی، همچنان پابرجا ماند. در نیمه دوم بازی، گل گهر شروع بسیار بهتری داشت و با تسلط بهتری شروع کند. آنها توسط تیکدری به گل تساوی رسیدند و چند موقعیت نسبتا جدی دیگر هم ایجاد کردند. با این حال عطش تیم میزبان کمی فروکش کرد. استقلال در دقایق پایانی مالکیت توپ را در اختیار گرفت و توپ‌های زیادی را نیز روی دروازه حریف ارسال کرد. اتفاق مهم نیمه دوم اما در وقت‌های اضافه رقم خورد. امین قاسمی‌نژاد، بازیکن سابق استقلال خطای خشنی روی صالح حردانی انجام داد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشانه رفت. گل‌گهری‌ها به شدت به این تصمیم معترض شدند و استقلالی‌ها نیز خواهان اخراج قاسمی‌نژاد بودند. اعتراض وحشتناک ساپینتو در کنار زمین، او را با کارت قرمز داور روبه‌رو کرد. در این لحظات چیزی نمانده بود سرمربی آبی‌ها داور را مورد ضرب و شتم قرار بدهد. ساپینتوی خشمگین در این لحظات، شبیه قهرمان‌های کشتی کچ به نظر می‌رسید. به جز او، دستیار قلعه‌نویی نیز ازبازی اخراج شد. این دومین‌بار متوالی بود که سرنوشت نبرد استقلال و گل گهر، با یک پنالتی لحظه آخری به سود استقلال تعیین می‌شود. هر چند که بعد از این پنالتی نیز چند فرصت فوق‌العاده برای تغییر نتیجه ایجاد شد. پنالتی دقیق یامگا، به روند 15‌مسابقه بدون شکست قلعه‌نویی و تیمش در لیگ برتر پایان داد. ذوب‌آهن در آخرین بازی هفته پیکان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد و فولاد و مس هم به تساوی بدون گل رضایت دادند.

این خبر را به اشتراک بگذارید