• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172666
+
-

عدد خبر/ 1766 روستا

سرپرست شرکت گاز خراسان‌جنوبی گفت: در 4سال گذشته فقط ۲۹۱روستای خراسان جنوبی گازرسانی شده بودند که این آمار هم‌اکنون به هزار و ۷۶۶روستا رسیده است. به گزارش مهر، رحمان محمودی گفت: نخستین شهری که از نعمت گاز شهری در خراسان جنوبی برخوردار شده قاین و سپس بیرجند بوده است.

500 دستگاه
رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری یاسوج، گفت: ۵٠٠دستگاه تاکسی شهری یاسوج فرسوده است. به گزارش پایگاه خبری جماران، عبدی دانش مقدم افزود: هزارو۳۳ تاکسی در شهر یاسوج داریم که ۵٠٠دستگاه آن فرسوده و غیرقابل تردد است و در بحث اتوبوس‌های فرسوده نیز باید نوسازی
انجام شود.

3000 میلیارد
تومان طرح گردشگری در قالب 183پروژه در سراسر کشور صبح روز گذشته همزمان با دومین روز هفته گردشگری با حضور عزت‌الله ضرغامی وزیر میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید. پیش‌تر نیز ١٨٩ طرح به ارزش ٧ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده بود.

5/8 میلیون
زائر در دهه پایانی ماه صفر به مشهد مقدس سفر کردند و ورود زائران به این شهر تا روز جمعه( فردا) نیز ادامه دارد. حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون هماهنگی استانداری خراسان رضوی اعلام کرده است که ۸۷درصد زائران با خودروی شخصی، ۶درصد با وسایل حمل‌ونقل عمومی، ۵درصد با قطار و ۲درصد با هواپیما وارد مشهد شده‌اند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید