• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172665
+
-

نقل‌قول‌خبر/ حسین مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان


میزان تعهد اشتغال امسال در استان ۲۸هزار شغل بود که تاکنون ۱۶هزارو۵۰۴مورد در سامانه رصد ثبت شده و بیانگر تحقق ۶۰درصدی در این زمینه است. یکی از اهداف ما، اشتغال پایدار است. علاوه ‌بر تحقق ۶۰درصدی اشتغال تعهد شده تا‌کنون ۴۷هزار نفر نیز از طریق طرح‌های عمرانی استان مشغول به‌کار شدند.

احمد محمدی‌زاده،استاندار بوشهر

در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی در نیمه دوم امسال طرح‌های مهمی در حوزه آموزشی، اقتصادی و عمرانی در استان افتتاح می‌شود. افتتاح مجتمع آموزشی، ورزشی حاج حسین دریایی با 6کلاس درس و یک سالن ورزشی ازجمله این پروژه‌هاست.

عزت‌الله ضرغامی،وزیر میراث‌ فرهنگی

ایران‌هراسی مهم‌ترین مسئله گردشگری ایران است و در کشور ما اینگونه موضوعات مانند بازی «مار و پله» است. در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی تلاش کرده‌ایم با مدل‌های جدید رسانه‌ای با آن مقابله کنیم. اما درست در جایی که پله موفقیت را طی می‌کنی با یک نیش به پله اول برمی‌گردی!»

علی دارابی،معاون میراث ‌فرهنگی  

بازدید از موزه‌های سراسر کشور در روزهای پایانی این هفته و به مناسبت گرامیداشت هفته گردشگری در ایران، رایگان شد و اداره‌کل امور موزه‌ها، 2 روز متوالی پایان این هفته، پنجشنبه هفتم و جمعه هشتم مهرماه را برای بازدید از موزه‌های فعال تحت پوشش وزارت میراث‌‌ فرهنگی در سراسر کشور رایگان کرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید