• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172646
+
-

نبود متصدیان ایستگاه‌های بی‌آرتی در تعطیلات به‌خاطر تغییر پیمانکار

مسافرانی که در تعطیلات اخیر از خطوط بی‌آرتی تهران استفاده کرده‌اند با یک نکته و اتفاق عجیب روبه‌رو شدند. در ورودی اغلب ایستگاه‌ها خبری از مسئول و متصدی که مسئول چک‌کردن و دریافت بلیت مسافران است نبود. به گزارش همشهری، براساس مشاهدات عینی و میدانی در این شرایط اغلب مسافران بدون خرید بلیت یا کشیدن کارت‌بلیت روی دستگاه و پرداخت هزینه سفر وارد ایستگاه و اتوبوس‌های بی‌آرتی شدند. این در شرایطی است که نرخ بلیت خطوط اتوبوسرانی و مترو طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران به‌دلیل کاهش مسافر در روزهای جمعه و تعطیلات حدود 20درصد افزایش دارد. درهمین رابطه ایرج لطفی‌زاده، مدیر بهره‌برداری شرکت اتوبوسرانی تهران با تأیید این موضوع به روزنامه همشهری گفت: «از اول مهرماه شرکت پیمانکار تغییر کرده است و دلیل حضور نداشتن متصدیان در برخی از ایستگاه‌ها به همین موضوع بر می‌گردد. باتوجه به تغییر پیمانکار و جابه‌جایی نیروها در روزهای اول مهرماه شاهد این موضوع بودیم که در تعطیلات برخی ایستگاه‌ها متصدی نداشتند، اما این مشکل هم‌اکنون برطرف شده است.» لطفی‌زاده همچنین نحوه عملکرد و سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در روزهای ابتدایی سال تحصیلی جدید را مطلوب توصیف کرده و می‌گوید: «در روزهای ابتدایی مهرماه از برنامه‌ریزی‌ای که داشتیم، جلوتر هستیم و در ارائه خدمات نه‌تنها کمبود و مشکلی پیش نیامده است که شرایط نسبتا ایده‌آلی را پشت سر گذاشتیم. با شروع سال تحصیلی جدید شرکت اتوبوسرانی با تمام توان به شهروندان، دانش‌آموزان و دانشجویان خدمات‌رسانی می‌کند که آمار و ارقام مربوط به آن طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.» 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید