• دو شنبه 24 آذر 1404
  • الإثْنَيْن 24 جمادی الثانی 1447
  • 2025 Dec 15
دو شنبه 11 مهر 1401
کد مطلب : 172646
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/k5R7E
+
-

نبود متصدیان ایستگاه‌های بی‌آرتی در تعطیلات به‌خاطر تغییر پیمانکار

پیگیری
نبود متصدیان ایستگاه‌های بی‌آرتی در تعطیلات به‌خاطر تغییر پیمانکار

مسافرانی که در تعطیلات اخیر از خطوط بی‌آرتی تهران استفاده کرده‌اند با یک نکته و اتفاق عجیب روبه‌رو شدند. در ورودی اغلب ایستگاه‌ها خبری از مسئول و متصدی که مسئول چک‌کردن و دریافت بلیت مسافران است نبود. به گزارش همشهری، براساس مشاهدات عینی و میدانی در این شرایط اغلب مسافران بدون خرید بلیت یا کشیدن کارت‌بلیت روی دستگاه و پرداخت هزینه سفر وارد ایستگاه و اتوبوس‌های بی‌آرتی شدند. این در شرایطی است که نرخ بلیت خطوط اتوبوسرانی و مترو طبق مصوبه شورای اسلامی شهر تهران به‌دلیل کاهش مسافر در روزهای جمعه و تعطیلات حدود 20درصد افزایش دارد. درهمین رابطه ایرج لطفی‌زاده، مدیر بهره‌برداری شرکت اتوبوسرانی تهران با تأیید این موضوع به روزنامه همشهری گفت: «از اول مهرماه شرکت پیمانکار تغییر کرده است و دلیل حضور نداشتن متصدیان در برخی از ایستگاه‌ها به همین موضوع بر می‌گردد. باتوجه به تغییر پیمانکار و جابه‌جایی نیروها در روزهای اول مهرماه شاهد این موضوع بودیم که در تعطیلات برخی ایستگاه‌ها متصدی نداشتند، اما این مشکل هم‌اکنون برطرف شده است.» لطفی‌زاده همچنین نحوه عملکرد و سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در روزهای ابتدایی سال تحصیلی جدید را مطلوب توصیف کرده و می‌گوید: «در روزهای ابتدایی مهرماه از برنامه‌ریزی‌ای که داشتیم، جلوتر هستیم و در ارائه خدمات نه‌تنها کمبود و مشکلی پیش نیامده است که شرایط نسبتا ایده‌آلی را پشت سر گذاشتیم. با شروع سال تحصیلی جدید شرکت اتوبوسرانی با تمام توان به شهروندان، دانش‌آموزان و دانشجویان خدمات‌رسانی می‌کند که آمار و ارقام مربوط به آن طی روزهای آینده اعلام خواهد شد.» 

 

این خبر را به اشتراک بگذارید