• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
چهار شنبه 6 مهر 1401
کد مطلب : 172454
+
-

ستایش استریپ از دنیرو

ستایش استریپ از دنیرو

مریل استریپ، رابرت دنیرو را الهام‌بخش حرفه بازیگری خود می‌داند.
به گزارش یوتی‌نیوز، استریپ که در جریان جشن شصت و پنجمین سالگرد تاسیس مرکز هنری رنسوم دانشگاه تگزاس در شهر آستین سخن می‌گفت با اشاره به اینکه دنیرو را خیلی کم می‌بیند، گفت: من او (رابرت دنیرو) را خیلی نمی‌بینم؛ ما چت نمی‌کنیم، اما می‌دانم که بی‌شک او همیشه در کنار من است و همیشه خواهد بود.
استریپ با ارائه فهرستی از بازیگران زنانی که روی او تأثیر گذاشته‌اند، گفت: در طول سال‌ها، مردم همیشه به من می‌گفتند، چه بازیگری را بیشتر تحسین می‌کنی؟ دوست داری الگویت در بازیگری چه‌کسی باشد؟ او اینگونه ادامه داد: که فهرست بلندی از زنان ازجمله جرالدین پیج، کالین دیورست، ونسا ردگریو ، مگی اسمیت، کارول لومبارد و باربارا استنویک، دارد که آنها را می‌شناسد.
این بازیگر آمریکایی گفت: اما، در واقع برای دومین‌بار که رابرت دنیرو را دیدم به‌خودم گفتم او همان بازیگری است که می‌خواهم باشم. این کاری است که می‌خواهم انجام دهم. او افزود: می‌خواهم این کار را با همان میزان تعهد، اشتیاق، مهارت و زیبایی که دنیرو دارد انجام دهم.
او گفت: دنیرو برای ۵۰سال چراغ راه من بود. دنیرو و استریپ در 2فیلم شکارچی گوزن و عاشق شدن با هم همبازی بودند. مرکز هنری رنسوم همزمان با جشن سالگرد، نمایشگاه جدیدی از اسناد هدیه شده و مقالات رابرت دنیرو در پاییز امسال برای عموم افتتاح خواهد کرد. این نمایشگاه مواد تصویری و اسناد کمتر دیده شده‌ای از زندگی حرفه‌ای دنیرو ازجمله حضور او در کلاس‌های استلا آدلر، نمایشنامه‌ها و فیلم‌هایی که موفقیت‌های اولیه و تجربیات یادگیری او را نشان می‌دهند، شامل می‌شود.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید