• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
دو شنبه 31 مرداد 1401
کد مطلب : 169273
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/VOgyv
+
-

ضرورت ساماندهی دستفروشان در نقاطی از تهران

عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران در نشستی با مدیرعامل و معاونان شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در جریان عملکرد و اقدامات شرکت ساماندهی ‌صنایع و مشاغل شهر قرار گرفت. به گزارش همشهری، در این نشست مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران عملکرد و برنامه‌های پیش‌روی این شرکت را تشریح کرد. سعید بیگی در این رابطه گفت: «رفع مزاحمت شغلی و ساماندهی اصناف در این‌دوره با رعایت حقوق شهروندان و اصناف پیگیری می‌شود.»
 همچنین عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران بعد از اینکه عملکرد و برنامه‌های پیش‌روی شرکت ساماندهی و مشاغل شهر تهران را بررسی کرد، نقطه نظرات خود را گفت. سوده نجفی درباره آرای صادر شده از کمیسیون بند۲۰ گفت: «پرونده‌های کمیسیون بند۲۰ بررسی و برای آنان رأی قطعی صادر می‌شود که نیاز به پیگیری و اجرای آن وجود دارد.»
این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه حضور دستفروشان در برخی نقاط شهر معضلات متعددی ازجمله آلودگی‌‌های بصری، مشکلات ترافیکی، سدمعبر و بزه ایجاد کرده است ادامه داد: «با همکاری مناطق و دیگر سازمان‌های متولی امر در اسرع وقت باید نسبت به ساماندهی این موضوع رسیدگی شود.»

این خبر را به اشتراک بگذارید