• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 27 مرداد 1401
کد مطلب : 168975
+
-

آماربازی

در هفته اول لیگ برتر، هیچ بازیکنی از 2تیم پرسپولیس و استقلال در تیم منتخب هفته قرار نگرفت. استقلال که با شکست مقابل سپاهان یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های هفته اول بود و حتی نمره بهترین بازیکنش هم به عدد7نرسید. بهترین بازیکن پرسپولیس هم میلاد سرلک با نمره 7.26بود که تا رسیدن به تیم منتخب هفته خیلی فاصله داشت. در مقابل اما بیشترین بازیکن را در تیم منتخب هفته اول، نفت مسجدسلیمان داشت که بعد از برد 3بر2مقابل مس کرمان 4بازیکنش در تیم منتخب قرار گرفتند. علیرضا دغاغله، امیرحسین کریمی، رضا دهقانی و پیمان رنجبری 4نماینده نفت در تیم منتخب بودند. فصل گذشته نفت مسجدسلیمان در طول 30هفته مجموعا 8بازیکن در تیم منتخب متریکا داشت.

بعد از نفت مسجدسلیمان که بیشترین نماینده را در تیم منتخب هفته اول داشت و 36درصد از ترکیب این تیم را در اختیار گرفت، تیم‌های گل‌گهر و هوادار با 2بازیکن در این تیم بیشترین نماینده را داشتند. گل‌گهر که در هفته اول یک پیروزی مهم و باارزش مقابل تیم بزرگ تراکتور به‌دست آورد، مرتضی تبریزی و رضا شکاری را در تیم منتخب متریکا داشت. در این تیم نوید عاشوری هم نمره بسیار خوبی داشت اما با توجه به هافبک‌هایی که امتیاز بالاتری گرفته بودند با نمره7.87از تیم منتخب بیرون ماند. از تیم هوادار هر دو مدافع میانی به تیم منتخب رسیدند که نکته جالبی بود. فریبرز گرامی و عزت پورقاز با نمرات 7.30و 7.28بهترین مدافعان میانی هفته اول بودند.

3تیم سپاهان، پیکان و صنعت‌نفت آبادان هم تیم‌هایی بودند که هر کدام یک بازیکن در تیم منتخب هفته اول داشتند. احسان مرادیان، دروازه‌بانی که از فولاد به نفت آبادان پیوسته در هفته اول مقابل تیم سابقش کلین‌شیت کرد و با نمره 7.53به تیم منتخب رسید تا تنها نماینده آبادانی‌ها در این تیم باشد. در تیم پیکان هم دانیال جهانبخش ضمن اینکه نخستین گل فصل جدید را زد با امتیاز خوب 7.95به‌عنوان بهترین مدافع راست این هفته به تیم منتخب رسید. تنها نماینده سپاهان در تیم منتخب هفته نیز کسی نبود جز مسعود ریگی که در مقابل تیم سابقش به خوبی درخشید و پاس گل دوم را هم به رامین رضاییان داد. ریگی با نمره 7.95در خط میانی تیم منتخب قرار گرفت.

این خبر را به اشتراک بگذارید