• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 25 مرداد 1401
کد مطلب : 168681
+
-

واکنش به یک نامه سخیف

 تولیت آستان قدس رضوی در بیاناتی ضمن محکومیت اظهارات اخیر یکی از سران فتنه، این قبیل رفتارهای غیراخلاقی را عقده‌گشایی‌هایی با اهداف شوم و نشانه گمراهی و ظلمت آن‌ها دانست.
به گزارش آستان نیوز، احمد مروی تصریح کرد: عده‌ای که خداوند بر دل‌هایشان مهر زده از درک حقیقت عاجز هستند، لذا شهدای عزیز و گران‌قدری که امنیت، عزت، عظمت و اقتدار منطقه‌ای کشور ما از برکت خون این بزرگواران است را مورد هجمه قرار می‌دهند.
وی افزود: انسان به حال افرادی که چنین اظهارنظرهایی می‌کنند غصه می‌خورد که تا چه حد گرفتار سقوط، انحطاط، گمراهی و ظلمت شده‌اند.
تولیت آستان قدس رضوی همچنین با اشاره به مظلومیت فرزندان رهبر معظم انقلاب، ابراز کرد: متأسفانه عده‌ای به هر مناسبتی تهمت و حرف‌های بی‌ربطی برای فرزندان رهبر معظم انقلاب درست می‌کنند؛ اهداف سوء اشخاصی که چنین تهمت‌هایی می‌زنند مشخص است، بنده با اطمینان و اطلاع عرض می‌کنم، هیچ‌کدام از فرزندان رهبر معظم انقلاب منزل شخصی ندارند، حال اینکه اشخاصی که از حیث درجه علمی و تحصیلات مشابه آن‌ها هستند به‌مراتب از شرایط و امکانات بهتری در زندگی برخوردارند، بنده بااطلاع و در حرم امام رضا(ع) عرض می‌کنم که فرزندان رهبر معظم انقلاب در حداقل وضعیت زندگی طلبگی به سر می‌برند و تهمت‌های عده‌ای به ایشان نوعی عقده‌گشایی با اهداف شوم است، اگرچه که این هجمه‌ها پاداش فرزندان رهبری را نزد خداوند بیشتر می‌کند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین مروی گفت: این قبیل رفتارهای غیراخلاقی را محکوم می‌کنیم و متأسف هستیم برای افرادی که این‌گونه در سراشیبی سقوط افتاده‌اند و ظاهراً بنا ندارند که از خواب بیدار شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :