• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 22 مرداد 1401
کد مطلب : 168372
+
-

تحریم آمریکایی‌ها در انگلیس

هواداران یونایتد از درست شدن اوضاع ناامیدند

تحریم آمریکایی‌ها در انگلیس

ساعت21 امشب منچستر‌یونایتد در دومین تجربه رسمی مربیگری اریک تن‌هاخ در زمین برنتفورد بازی دارد. کریستین اریکسن که اولین‌بار پس از بهبودی از مشکل قلبی با پیراهن برنتفورد بازی کرده بود، حالا در ترکیب منچستر باید به مصاف همبازیان سابق و هموطنان خود برود. در قسمت یونایتدخیز شهر منچستر اوضاع اصلا خوب نیست. آنها در بازی اول شکست خوردند، کریستیانو رونالدو همچنان می‌خواهد برود، هنوز خرید درست و حسابی انجام نشده و هواداران هم علیه گلیزرها، مالکان آمریکایی این باشگاه دست به اعتراض و تحریم زده‌اند. هواداران حتی پیش از نخستین بازی این فصل که از برایتون شکست خوردند، دست به اعتراض زدند. آنها 17سال است که علیه گلیزرها شعار می‌دهند اما این‌بار ناامیدتر و عصبانی‌ترند. کمپینی به‌راه افتاده تا دیدار خانگی پیش روی شیاطین سرخ تحریم شود. یونایتدی‌ها در هفته سوم لیگ برتر یعنی هفته آینده در خانه پذیرای لیورپول خواهند بود. احتمالا آنها این‌بار باید بدون هواداران 4‌گل از لیورپول بخورند! یک پیشنهاد دیگر این است که هواداران در اعتراض به حضور 17ساله مالکان آمریکایی در این باشگاه در فاصله 17دقیقه مانده به پایان مسابقه اولدترافورد را ترک کنند. حالا چرا 17دقیقه اول نه؟ شاید به این دلیل که پول زیادی برای بلیت می‌دهند و حداقل باید بتوانند بخش زیادی از بازی را ببینند!

   لینک‌هایی که باز نشدند
غیر از اریکسن، مالاسیا و لیساندرو مارتینس، بازیکن دیگری به جمع شیاطین سرخ اضافه نشده. بازیکنان زیادی هم جدا شده‌اند ازجمله ماتیچ، کاوانی، لینگارد،  ماتا و... از پیش از آغاز فصل نقل‌وانتقالات بیش از 100‌بازیکن به این تیم لینک شده بودند که همگی شایعه از آب درآمدند. حالا در فاصله یک‌هفته از نخستین بازی لیگ برتر شایعه خرید بازیکنان دیگری منتشر شده که برخی از آنها از این قرار هستند؛ کودی گاکپو، مارکو آرناتوویچ، آلوارو موراتا، ساشا کالادژیچ، آدرین ربیو، سرگئی میلینکوویچ ساویچ، اسماعیلا سار، فرنکی دی‌یونگ، فابین رویس، سرجینیو دِست و پیر امریک اوبامیانگ.

   یاغی جدید
چیزی نمانده بود انتقال آدرین ربیو از یوونتوس به من‌یونایتد با رقم 15میلیون پوند نهایی شود اما انگار خواسته‌های مادر این بازیکن این انتقال را متوقف کرده است. اگر انتقال صورت بگیرد، ربیو به یاغی تبدیل می‌شود. او در 13سالگی عضو آکادمی منچسترسیتی بود و حالا 14سال پس از آن دوره قصد دارد به باشگاه رقیب بپیوندد.

   بازگشت چیچاریتو
مهاجم مکزیکی سابق منچستریونایتد که یک نیم‌فصل موفق هم در رئال‌مادرید داشته، اعلام کرده که حاضر است رایگان به این تیم برگردد و مشکل خط حمله را برطرف کند. خاویر ارناندس ملقب به چیچاریتو هم‌اکنون بازیکن ثابت ترکیب تیم لس‌آنجلس گلکسی در لیگ آمریکاست. او در حال‌حاضر 34‌سال سن دارد.

   رالف خرابکار
رالف رانگنیک، سرمربی فصل گذشته منچستریونایتد که اکنون هدایت تیم ملی اتریش را به‌عهده دارد، در پروسه انتقال یک‌مهاجم اتریشی به نام ساشا کالادژیچ به من‌یو کارشکنی و خرابکاری کرد. او به بازیکن ملی‌پوش اشتوتگارت که زیرنظر خودش در تیم ملی اتریش بازی می‌کند توصیه کرده که به منچستر نرود. تن‌هاخ می‌توانست او را با 20میلیون پوند بخرد.

   داستان رشفورد
اکیپ ادعا کرده که پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد برای تقویت خط حمله‌اش مارکوس رشفورد را از منچستریونایتد بخرد. رشفورد که مقصر اصلی شکست یونایتد در بازی هفته اول بود، یک‌سال دیگر قرارداد دارد که قابل‌تمدید است. با این‌حال شنیده شده که این خبر تنها شایعه‌ای برای چانه‌زنی رشفورد و مدیر برنامه‌هایش برای حقوق بیشتر در قرارداد جدید با منچستر است. البته رشفورد رابطه‌ای عالی با امباپه دارد و امباپه رئیس واقعی پاری‌سن‌ژرمن است.

   کریستیانو
کریستیانو رونالدو هنوز به این ترکیب امیدی ندارد. معلوم نیست او در بازی امشب هم فیکس باشد چراکه کماکان می‌خواهد برود. فلورنتینو پرس در پاسخ به یک‌هوادار رئال که پرسیده بود آیا می‌خواهد رونالدو را به مادرید برگرداند، گفته بود: «رونالدو؟ او 38ساله است!» این اظهارنظر به مذاق خواهر کریستیانو خوش نیامده و او این‌چنین جواب رئیس باشگاه رئال‌مادرید را داده: «بله، برادرم ۳۸‌سال دارد، اما می‌تواند ۲‌متر بپرد و ۳ دقیقه روی هوا بماند. همچنین بدن او چربی ندارد، به‌خودت احترام بگذار پیرمرد ۷۵ساله!» البته این خبر بعدا از سوی اطرافیان رونالدو تکذیب شد. دیروز دقیقا سالروز انتقال رونالدو با رقم 12.3میلیون پوند از اسپورتینگ لیسبون به منچستر‌یونایتد بود.

   به‌دنبال هافبک
تن‌هاخ هنوز از خرید دی‌یونگ ناامید نشده. غیراز ربیو اما بازیکنان دیگری برای پست هافبک وجود دارند ازجمله میلینکوویچ ساویچ که با رقم 40میلیون پوند از لاتزیو قابل‌خرید است.

   خط حمله
یک مهاجم به‌طور قطع خریداری خواهد شد؛ چه رونالدو بماند چه برود. این باشگاه فرصت خرید ششکو از سالزبورگ را هم از دست داد و این بازیکن که مدنظر رئال‌مادرید هم بود با لایپزیش قرارداد بست اما قرار شد یک‌فصل دیگر هم در تیم اتریشی بماند. 

این خبر را به اشتراک بگذارید