• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
چهار شنبه 12 مرداد 1401
کد مطلب : 167744
+
-

نکته بازی/کسی در بلژیک بی‌پول نمانده؟

دادگاه عالی ورزش، فدراسیون فوتبال ایران را به پرداخت 354هزار یورو به اضافه 5درصد سود سالانه به مانوئل فررا، دستیار بلژیکی ویلموتس متهم کرد. ایشان که تقریبا هیچ عکس مشترکی هم با ویلموتس ندارد، قبلا 112هزار یورو هم نقد گرفته بود که هزینه حضورش در ایران برای 5 بازی خفت‌بار را به چیزی حدود نیم میلیون دلار می‌رساند. الان وقتش شده مهدی تاج سینه سپر کند و بر سر مردم منت بگذارد که اگر آنها نبودند، لابد امروز باید یک میلیون یورو به این آقای دستیار می‌دادیم و چیزهایی از این دست. راستش ما هر چه غر بلد بودیم قبلا زده‌ایم و حرف تازه‌ای نداریم. الان فقط می‌خواستیم بدانیم در بلژیک فرد دیگری برای غرامت گرفتن مانده یا بالاخره کابوس ویلموتس تمام است و می‌توانیم در را ببندیم؟

کاش تو جای هالک ایرانی بودی!
هی می‌گفتند سپاهان در نقل‌وانتقالات عملکرد توفانی داشته و فلان و بهمان، اما ما فکر نمی‌کردیم موضوع تا این حد جدی باشد. مانوئل فرناندز، خرید جدید طلایی‌پوشان اما نشان داد چه خبر است و مشت اول را محکم زد، اما نه در زمین فوتبال، بلکه به‌صورت یک خبرنگار اهل ترکیه در همین کشور! از قرار معلوم استاد از فرصت اردوی سپاهان در ترکیه استفاده کرده و بعد از خروج از محل اردو، سراغ تفریحات آنچنانی رفته است. یک خبرنگار هم آن اطراف داشته از فرناندز فیلم و عکس می‌گرفته که از سوی هافبک 36ساله پرتغالی مورد تفقد(!) قرار می‌گیرد. البته باشگاه سپاهان مطابق انتظار روایت دیگری از موضوع دارد که امیدواریم داستان آنها درست باشد. خلاصه اینکه کاش فرناندز را به جای هالک ایرانی می‌فرستادیم بزن‌بزن! 

خدا به داد شروع فصل برسد
بعد از نیمه‌تمام ماندن بازی دوستانه گل‌گهر سیرجان و مس کرمان، مسابقه دوستانه پیکان و استقلال ملاثانی هم ناتمام باقی‌ماند تا یک نقطه روشن و طلایی دیگر در کارنامه فوتبال اخلاق‌مدار ایران به ثبت برسد. گویا استقلال ملاثانی 2اخراجی داده بود و بازی هم بدون گل مساوی دنبال می‌شد. در همین هنگام داور برای پیکان پنالتی گرفت تا حوصله ابراهیم اشکش، سرمربی استقلال سر برود و تیمش را بیرون بکشد. اصلا چه معنی دارد داور وقتی 2بازیکن یک تیم را اخراج کرده، باز به ضرر آن تیم پنالتی بگیرد؟ معلوم است که حب و بغض وجود دارد. اینکه نشد داوری؛ لااقل به‌طور مساوی از هر تیم یک بازیکن اخراج کن! خلاصه با این گاردی که تیم‌ها از مسابقات دوستانه گرفته‌اند، خدا به داد شروع بازی‌ها برسد.

این خبر را به اشتراک بگذارید