• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 1 مرداد 1401
کد مطلب : 166600
+
-

نقش مهم ایران در معادلات جهانی

معاون اول رئیس‎جمهور در مراسم پایانی نخستین رویداد ملی نوآوری اجتماعی با عنوان «نوپیا» که با شعار نوآوری و پیشرفت ایران برگزار شد، گفت: امروز ایران به مرحله‌ای رسیده که سیاستمداران بزرگ و قدرت‌های جهانی قادر نیستند هیچ تصمیمی را، حداقل درباره مسائل منطقه خاورمیانه، بدون ایران اتخاذ کنند و تصمیم‎های آنان عملیاتی نمی‌شود، مگر اینکه نظر و دیدگاه جمهوری اسلامی گرفته شود. به‎گزارش مهر، محمد مخبر افزود: نقش مهم جمهوری اسلامی در معادلات جهانی و قدرت امروز ایران با مرور دیدار مقام معظم رهبری با سران کشورهای روسیه و ترکیه و مواضع، هوشمندی و تسلط ایشان در این دیدارها به‎خوبی نمایانگر خواهد شد.
وی همچنین با بیان اینکه ایران 40سال است با اقتدار در مقابل تحریم، جنگ و توطئه‌های دشمنان ایستادگی کرده و این توطئه‌ها را با حمایت مردم پشت‎سر گذاشته است، ادامه داد: دولت سیزدهم به‎دنبال آن است که با بهره‌گیری از توان جوانان ایرانی، وعده‌ها و شعارهایش برای رونق و پیشرفت اقتصادی در کشور را محقق کند.
معاون اول رئیس‎جمهور با تأکید بر اینکه کشور در یک مقطع مهم قرار دارد، گفت: با وجود فراز و نشیب‌ها و با وجود فضاسازی رسانه‌ای دشمنان و یأس‎پراکنی آنان، آینده مردم و ایران قطعا بسیار روشن است.

این خبر را به اشتراک بگذارید