• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
پنج شنبه 9 تیر 1401
کد مطلب : 164861
+
-

آغاز جشنواره‌های قهرمان شهر در ۲۰کلانشهر

محلات
آغاز جشنواره‌های قهرمان شهر در ۲۰کلانشهر

مراسم افتتاحیه جشنواره‌های اوقات فراغت و فعالیت‌های ورزشی محلات شهر تهران «قهرمان شهر» در سالن 12هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.
شهردار پایتخت در این مراسم گفت: ۲۰کلانشهر در کشور جشنواره‌های اوقات فراغت و فعالیت‌های ورزشی را آغاز می‌کنند و قهرمان تهران و قهرمانان سایر کلانشهرها با هم به رقابت می‌پردازند و در نهایت شهر قهرمان مشخص می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری شهر، علیرضا زاکانی، شهردار تهران اظهار کرد: این جشنواره در تهران ۶۰۰هزار نفر را مشغول تلاش و فعالیت می‌کند و پایان آن خلق افتخار برای محلات و مناطق کلانشهر تهران است.
وی افزود: ویژگی دیگر این جشنواره این است که ۲۰کلانشهر این رویداد را آغاز می‌کنند و قهرمان تهران و قهرمانان سایر کلانشهرها با هم به رقابت می‌پردازند و در نهایت شهر قهرمان مشخص می‌شود.
زاکانی همچنین گفت: امیدواریم که این رویداد بزرگ که آغاز یک حرکت جدی در فصل تابستان و در ابتدای قرن جدید و پس از پایان همه‌گیری ویروس منحوس کروناست، هم جنبه‌های هویت‌بخشی، سلامت و نشاط و هم تلاش و کوشش را به ظهور و بروز برساند.
مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران نیز در این جشنواره اظهار کرد: شهرداری تهران در تلاش است تا با استفاده از امکانات ورزشی موجود در شهر، سلامت شهروندی را در میان پایتخت‌نشینان ارتقا دهد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید