• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
پنج شنبه 26 خرداد 1401
کد مطلب : 163431
+
-

عقب‌نشینی استقلال مقابل الکس

الکساندر نوری ۷۰۰هزار دلار برای خودش می‌خواست، ۳۰۰هزار دلار برای کادرش!

بعد از جدایی فرهاد مجیدی، طلسم انتخاب سرمربی جدید استقلال شکسته نشده و مدیران باشگاه همچنان در تلاش برای انتخاب جانشین مجیدی هستند. بعد از منتفی‌شدن حضور جواد نکونام و مذاکرات بی‌نتیجه با رضا عنایتی، استقلالی‌ها سراغ الکساندر نوری رفتند تا شاید پای این مربی ایرانی‌الاصل را به ایران بکشند ولی در نهایت مذاکره با این مربی هم بی‌نتیجه ماند. اختلاف بر سر رقم قرارداد، حضور نوری در تهران را منتفی کرد و حالا آبی‌های پایتخت باید سراغ گزینه‌های دیگر بروند.
نوری برای قبول این پیشنهاد، مبلغی را درخواست کرده که مورد قبول مدیران استقلال قرار نگرفت چرا‌که آنها اعتقاد داشتند مبلغ پیشنهادی این مربی با رزومه‌اش همخوانی ندارد. نوری برای یک فصل حضور در استقلال 700هزار دلار از این باشگاه برای خودش خواسته بود و برای دستیارانش نیز مبلغ 300هزار دلار درخواست کرده بود. از طرفی یکی از خواسته‌های عجیب نوری هم این بود که 50درصد از مبلغ قراردادش را در همان ابتدا دریافت کند که در نهایت خواسته‌های این مربی مورد موافقت مدیران استقلال قرار نگرفت. این در حالی است که رسانه‌ها دیروز به این موضوع اشاره کردند که نوری مدتی پیش به تراکتور پیشنهاد 450هزار دلاری داده بود.
بعد از منتفی‌شدن حضور نوری در استقلال، مدیران این باشگاه در حال مذاکره با چند گزینه خارجی دیگر هستند تا هر‌چه سریع‌تر سرمربی جدید را انتخاب کنند. هنوز اخبار دقیقی در مورد اینکه استقلال با چه گزینه‌هایی در حال مذاکره است به بیرون درز نکرده ولی گفته می‌شود چند گزینه اروپایی که یکی از آنها ترکیه‌ای است، در لیست گزینه‌های استقلال قرار دارند.
مدیران استقلال هم‌اکنون با توجه به عدم‌انتخاب سرمربی، توسط هواداران تحت فشار قرار دارند و این در حالی است که رقیب آنها (پرسپولیس) شروعی توفانی در فصل نقل‌و‌انتقالات داشته است. استقلال جدا از انتخاب‌نشدن سرمربی، هنوز بحث تمدید قرارداد با بازیکنان را پیش نبرده و از طرفی بازیکن جدیدی هم به خدمت نگرفته است. با این حال، مصطفی آجورلو در تلاش است تا هر‌چه زودتر ماجرای انتخاب سرمربی جدید را به سرانجام برساند. روز گذشته هم رسانه‌ها از مذاکره مدیران استقلال با چند بازیکن این تیم برای تمدید قرارداد خبر دادند.

این خبر را به اشتراک بگذارید